SPECJALISTA DS. PR Płock oferta pracy Pro and Com Agata Zwolan
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie zleconych projektów realizowanych przez firmę. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Redagowanie informacji prasowych i artykułów tematycznych. Współuczestniczenie w organizowaniu eventów. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura. Administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage. Inne - w zależności od potrzeb klientów. Praca w godz. 8-16.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Pro and Com Agata Zwolan
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatka 36/lok.4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie zleconych projektów realizowanych przez firmę. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Redagowanie informacji prasowych i artykułów tematycznych. Współuczestniczenie w organizowaniu eventów. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura. Administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage. Inne - w zależności od potrzeb klientów. Praca w godz. 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw public relations
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Word, PowerPoint).
Nazwa pracodawcy: Pro and Com Agata Zwolan
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kwiatka 36/lok.4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kwiatka
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy:
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Mława (mazowieckie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-23 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie strony internetowej, naprawa i konserwacja sprzętu informatycznego, obsługa samochodu służbowego, realizacja zamówień.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaczowie - 2015-12-16 - Lubaczów (podkarpackie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego (j. japoński) na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakosci kompletnych profili. Zlecanie zadań zespolowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Gdynia (pomorskie)
CODZIENNE RAPORTOWANIE BIEŻĄCEJ JAKOŚCI WYROBÓW WEDŁUG WYMAGAŃ KLIENTÓW NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE JAKOŚCI I TERMINOWOŚCI DOSTAW WYROBÓW.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za ogólne koordynowanie, raportowanie oraz trwałość projektu.- Wsparcie prowadzenia biura obejmujące m.in.: tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu MS Excel, MS PowerPoint- Tworzenie i wdrażanie procesów oraz metodologii zarządczej projektów dla społeczności IT;- Odpowiedzialność za montaż planów projektu oraz zaangażowanie zespołu pracowników, zarządzanie i monitoring wysiłków pracy w głównej bazie.- Przygotowanie zestawienia budżetów, ryzyk, odpowiedzialności za projekt dla wszystkich działów.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-03 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, organizacja pracy i pobytu cudzoziemców
BIOENERGIA BYDGOSZCZ Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
trasy krajowe, transport krajowy
SPEED - TRANS Krzysztof Misiorowski - 2017-04-11 - Chorzów (śląskie)
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, ofert, umów, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagrnicznych.
INOX INSTAL Sp z o.o, sp. k - 2018-01-18 - Brzesko (małopolskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
NORMALITY MANAGEMENT POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
Praca w magazynie znartykułami ogrodowymi, rozładunek i załadunek towaru za pomocą wózka widłowego niskiego lub wysokiego składu.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Sosnowiec (łódzkie)
Bieżąca konserwacja i modernizacja bibliotecznego sprzętu komputerowego, zarządzanie siecią logiczną, administrowanie serwerami, usuwanie awarii sprzętowo-programowych.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2016-04-18 - Karczew (mazowieckie)
11 zł / h - Kontakt z Klientami w celu przedstawienia oferty oraz sprzedaży ubezpieczenia (przedewszystkim ubezpieczenia komunikacyjne). Oczekujemy: -wykształcenia średniego -niekaralności -nienagannej dykcji-kreatywność -determinacji w dążeniu do postawionych sobie celów -podstawowej obsługi komputera
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ŁOŻYSK
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Instalowanie oraz konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego, tworzenie stron internetowych, tworzenie aplikacij, analiza informacyjnych systemów, rozwój i optymizacja istniejących systemów IT, wsparcie użytkowników systemów IT, wsparcie w zakupie i wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Wostok HR sp. z o.o. - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szepietowo (podlaskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-16 - Starachowice (świętokrzyskie)