SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2100-2700 brutto miesięcznie + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wykonywania prac montażowych i pomiarowych na kablach miedzianych, mile widziane doświadczenie w zakresie automatyk SRK.
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, techniczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Lublin
Adres pracodawcy:
Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Lubomelska
Numer budynku pracodawcy: 1-3
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Lublin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 27
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.04.2018
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Upowszechnianie informacji o działalności muzeum, organizacja imprez, wydarzeń kulturalnych, przygotowywanie wydawnictw muzealnych, prowadzenie stron www.Praca w godz. 8-16 na umowe o pracę w Kołobrzegu.
Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu - 2016-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Naprawa i przegląd pomp. Umowa zlecenie na okres próbny potem umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą RENATA.FREILICH (at) EKOPOMP.PL LUB 605266006.
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Końskie (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za odpowiedni załadunek i rozładunek towaru, dowóz towaru do klienta
Zakład Przetwórstwa Owocowo - Warzywnego w Środzie Wlkp. Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Kijewo (wielkopolskie)
wykonywanie szalunków i zbrojenia elementów żelbetowych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gierałtowice (śląskie)
praca w biurze, z zespole automatyków
"ENERGO-SPAW" SPECJALISTYCZNE PRZEDS. BUDOWY KOTŁOWNI I INSTALACJI PRZEMYSŁ. EMIL MIKULSKI - 2016-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
doręczanie przesyłek i przelewów na terenie miasta i gminy Chorzele
KB Usługi - 2015-11-27 - Chorzele (mazowieckie)
planowanie i organizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Opoczno (łódzkie)
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny budynków osiedla, koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,przygotowanie przetargów i nadzorowanie, w szczególności dekarskich oraz remontów dróg i chodników osiedla,nadzorowanie konserwacji i eksploatacji: szlabanów, dźwigów, domofonów, monitoringu, bram garażowych, zakupy materiałów eksploatacyjnych i prowadzenie magazynu,nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy tynkach maszynowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TAN - 2016-09-20 - Stawiec (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt w języku angielskim z kontrahentami zagranicznymi, negocjacje cenowe, zakup towarów, zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów, kontrola jakości produktów zgodnie z ustalonymi kryteriami, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Operatywna sprzedaż produktów firmy, bieżąca obsługa klienta, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Praca w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-03-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa klientów tureckojęzycznych, księgowanie faktur, kontrola sald rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentow transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
Budowanie bazy lientów i realizacja planów sprzedażowych, obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie dokumentacją, praca w godz. 8-16
Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich K. Błażowski - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
telefoniczna obsługa klientów, pozyskiwanie nowych i kontaktowanie aktualnych kontrahentów firmy, rozpoznawanie potrzeb klientów, tworzenie sieci sprzedaży poprzez kontakty z architektami , generalnymi wykonawcami i inwestorami, prezentacja oferty firmy, aktywna sprzedaż produktów firmy, stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta, wspieranie działań sprzedażowych, monitorowanie procesu sprzedazy, negocjowanie warunków współpracy
HOMAK Krzysztof Homa - 2016-01-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Prace wykończeniowe obiektów budowlanych. Praca na wysokości pow. 3 m.
Zakład Ogólnobudowlany Usługi i Handel "BUD-DOM" - 2016-05-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
zapoznanie się z technikami sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów indywidualnych i firm, nauka obsługi kasy fiskalnej, obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu. Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Organizacja pobytu gości, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpadów wytwarzanych przez firmę i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do właściwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
1) Telefoniczna i internetowa obsługa kontaktów inicjowanych przez dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych, 2) Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów informatycznych firmy, 3) Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy partnerami handlowymi a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna - 2016-10-05 - Żary (lubuskie)