SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 1363) Bydgoszcz oferta pracy TRANS EXPERT - spółka cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 1363)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
Data publikacji: 2017-02-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRANS EXPERT - spółka cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Czartoryskiego 6 lok. 1, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 1363)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:• Minimum 2 lata na podobnym stanowisku• Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy• Znajomość programów Płatnik oraz kadrowo-płacowych• Umiejętność pracy z ludźmi na różnych szczeblach struktury organizacyjnej• Zdolność do samodzielnej pracy i analitycznego myślenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: TRANS EXPERT - spółka cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Adama Czartoryskiego 6 lok. 1, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: praca.transexpert (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Adama Czartoryskiego
Numer budynku pracodawcy: 6 lok. 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa płatnika, naliczanie listy płac, wystawianie dokumentacji, sprzedazy danych firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Jaworzno (śląskie)
e-mail: marzena.kolibowska (at) zarmenfpa.pl
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-03-15 - Zdzieszowice (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracownika. Deklaracje ZUS, GUS, US.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie korespondencji i pism. Obsługa urządzeń biurowych. Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami. Stały monitoring prowadzonych spraw. Efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji.
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami do pracy z Nepalu na stanowisko pracy: elektryk
ELEKTRO WRO SERWIS Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wołów (dolnośląskie)
przygotowywanie analiz finansowych, tworzenie analiz, przygotowywanie planów, ocena rentowności, raportowanie;I umowa na okres próbny - docelowo czas nieokreślony;
MEGASERWIS Sp. z o. o. - 2018-11-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgową
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Radom (mazowieckie)
realizacja zadań słuzby BHP,prowadzenie dokumentacji BHP,współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpieczeństwa organizacji pracy, doradztwo z zakresu BHP, inicjowanie projektów, , przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania kontent marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów
PHUP SEART ANNA SEKUŁA - 2016-02-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Oława (dolnośląskie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2018-09-03 - Guzew (łódzkie)
l
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż usług konferencyjnych. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów sprzedażowych. Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami hotelu. Odpowiadanie na zapytania z rynku. Raportowanie działań sprzedażowych oraz wyników hotelu do przełożonych. Tworzenie i aktualizowanie bazy Klientów.
J.W. Construction Holding S.A. Hotel "Czarny Potok" - 2016-11-30 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, doradztwo w wyborze produktów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żarki-Letnisko (śląskie)
- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2018-02-21 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
-opracowywabnie koncepcji i realizacja działań dot.wdrażania i realizacji programów rynku pracy wynikających z głównych kierunków działalności,-opracowywanie projektów dot. doskonalenia form i metod udziału OHP w zapobieganiu bezrobocia,-upowszechnianie w środowisku lokalnym programów dot.promocji zatrudnienia,łagodzenia skutków bezrobocia aktywizcji zawodowej bezrobotnych,-inicjowanie,opracowywanie oraz pomoc w tworzeniu i opracowywaniu projektów europejskich i rynku pracy,-koordynacja powierzonych do realizacji projektów europejskich i rynku pracy,-ewaluacja powierzonych projektów europejskich realizowanych przez WM WK OHP,-wspieranie Rzecznika Prasowego w zakresie redagowania stron internetowych,-organizacja i pomoc w kampaniach promocyjnych i informacyjnych,-prowadzenie dokumentacji w zakresie rynku pracy,promocji,współpracy z mediami
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- sporządzanie umów o pracę,- sporządzanie list plac,- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,- ewidencja zwolnień lekarskich.
TEXPOL Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Tłuszcz (mazowieckie)
codzienne dokładne sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)