SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ HURTOWNI ELEKTROTECHNICZNEJ Rzeszów oferta pracy ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ HURTOWNI ELEKTROTECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHMAJA 4, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ HURTOWNI ELEKTROTECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SPRZEDAWCA INTERNETOWY
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH XL MILE WIDZIANA[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ BRANŻY ELEKTROTECHNICZNEJ, NAPĘDÓW ELEKTRYCZNYCH[Inne] : BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ INTERNETEM ORAZ EXCELEM MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU;MINIMUM WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE;ZNAJOMOŚĆ BRANŻY ELEKTROTECHNICZNEJ, NARZĘDZIOWEJ, SILNIKÓW;ZAANGAŻOWANIE I INICJATYWA;STARANNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ I SKRUPULATNOŚĆ;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
CHMAJA 4, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: CHMAJA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 16.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, kontrola merytoryczna zakresu wykonywanych robót, kontrola kosztów, kompleksowe przygotowanie zapytań ofertowych, udział w negocjacjach,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
- Udział w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów,- Wspomaganie działań związanych z udoskonaleniami już istniejących produktów oraz projektowanie/ przeprojektowywanie produktów zgodnie z wymaganiami klientów,- Wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie nad nimi badań, - Opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów lub istniejących produktów,- analiza rynku w poszukiwaniu możliwości wykorzystania istniejącego parku maszynowego.
Capek Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Skrzyszów (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie oświadczeń o zamierze powierzenia wykonywania pracy, przygotowywanie wniosków do uzyskania zezwoleń na pracę, wsparcie merytoryczne rekruterów oraz oddziałów firmy w Polsce i na Ukrainie, administrowanie dokumentami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców na terenie RP. Prace biurowe w dziale, raportowanie do kierownika.niezbędne prace biurowe w dziale
Progres HR Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów z krajów wschodnich, budowanie sieci klientów.Gotowośc do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie faktur do systemu handlowego, obsługa klientów hurtowych, sporządzanie raportów.praca w godzinach: 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Promowanie produktów z oferty firmy, tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Elbląg:-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Elbląg,-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania,-pozyskiwanie nowych klientów,-spotkania z klientami, -raportowanie sprzedaży, -dbanie o dobre kontakty z klientami,-praca w programie pakiet Office (Word, Excel),-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,-dbanie o dobry wizerunek firmy,-praca w programie e-nova.I zmiana 8-16 pn-pt Po okresie próbnym umowa na stałe. Wynagrodzenie: 3000zł -5000zł brutto podstawa + prowizja
PRO AUTOMATIC Sp. z o .o . - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa partnerów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie rejestru podatku naliczanego, sporządzanie rejestru podatku naliczonego, sporządzanie sprawozdań GUS, bieżąca kontrola kont bilansowych i wynikowych, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Spółki.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2015-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa klienta , wystawianie faktur sprzedaży , znajomość asortymentu , kontakt z kientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
Analiza zasobów magazynowych i planowaniezakupów - Ewidencja ruchu towarów wprogramie SUBIEKT - Nadzór nad dostawamimateriałów - Wydania z magazynu
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
prace związane z pokryciami dachowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Lębork (pomorskie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata w zarządzaniu projektami. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach kuchni
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2017-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja procesów rekrutacyjnych w Avon Operations,zarądzanie systemem rekrutacyjnym,przygotowywanie ogłoszeń,selekcja aplikacji,umawianie spotkań,przekazywanie informacji zwrotnej dla kandydatów,udział w spotkaniach z kandydatami,wpółpraca z dostawcami usług rekrutacyjnych,aktywne pozyskiwanie kandydatów metoda direct search,udział w działaniach employer brandingowych dla studentów i absolwentów
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)