SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO PALIWAMI CIEKŁYMI Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ŁOTEWSKIM I ROSYJSKIM. Gdańsk oferta pracy ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO PALIWAMI CIEKŁYMI Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ŁOTEWSKIM I ROSYJSKIM.
Wynagrodzenie: 3 700 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
Data publikacji: 2016-07-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. łotewski i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 700 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO PALIWAMI CIEKŁYMI Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ŁOTEWSKIM I ROSYJSKIM.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 700 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe mgr, handel i zarządzanie, 9 lat doświadczenia, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w pracy w transporcie, znajomość podstawowych zagadnień z chemii organicznej, znajomość rynku paliw żeglugowych, przepisów celnych, wymagany własny samochód, znajomość języka angielskiego, łotewskwigo i rosyjskiego. Miejsce pracy Gdańsk Śródmieście + delegacje. Kontakt telefoniczny: 539 103 726
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 9
Nazwa pracodawcy:
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Wały Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.07.2016
Data dodania oferty pracy: 09.07.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-zawieranie umów,-archiwizacja dokumentów,-ofertowanie klientów.
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
marketing rynku ukraińskiego, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie ora sporządzanie listów przewozowych exportowanych towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FRYZJERSKICH I DO STYLIZACJI PAZNOKCI, UMAWIANIE KLIENTÓW, ODBIERANIE TELEFONÓW, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Udział w budowaniu i realizowaniu strategii BHP, kontrolę warunków pracy oraz zapewnienie wymaganego stanu bezpieczeństwa, monitorowanie wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, tworzenie kompleksowej dokumentacji BHP, sporządzanie dokumentów, analiz i raportów BHP, budowanie i promowanie kultury BHP wśród pracowników i kadry kierowniczej, podnoszenie świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia w środowisku pracy, kontrola BHP Pracowników.- Praca: 9:00-17:00.
PHU MIRO ZENON OHIRKO - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencja-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-tworzenie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klienta-przygotowywanie niezbędnych raportów Kontakt z pracodawcą: POCZTA (at) IGLOTEX.COM.PL
Iglotex Kraków sp. z o.o Filia Wrocław - 2016-03-01 - Smolec (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego/ niemieckiego, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-12-06 - Krzeszyce (lubuskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Opole (opolskie)
Prace aplinistyczne. Weryfikacja oraz usuwanie awarii telekomunikacyjnych, elektrycznych, budowlanych. Przeglądy telekomunikacyjne, elektryczne, budowlane. Instalacja systemów: 2G, 3G, 4G, MU.
SPACENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Dębów (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników
FAST SERVICE GROUP SP. Z O.O - 2016-12-08 - Nowy Lubusz (lubuskie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych,udział w pracach komisjach przetargowych,przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych,współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej,przygotowywanie wniosków wydatkowych w obszarze zakupów,udział w sporządzaniu analiz i raportów w obszarze zakupów,
Euromasz sp z o o - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
stanowisko administracyjno -biurowe,wprowadzanie, przetwarzanie danych z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych,praca przy komputerze
NFM Production sp. z o.o. - 2018-05-04 - Lębork (pomorskie)
obsługa zamówień, znajomość programu AUTOCAD , znajomość dokumentacji konstrukcyjnej, obsługa techniczna budynku
ZDT-GLIMAG Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Mikołów (śląskie)
naliczanie płac, zus, księgowość w zakresie KH i KP, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie brak wymagań; chęci do pracy; dwie zmiany; utrzymanie czystości w biurach i na hali; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów
ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI - 2018-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
•obsługa kasy biletowej Muzeum,•obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,•obsługa systemu sprzedaży internetowej,•obsługa terminali płatniczych, •tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży, •rozliczanie z gotówki,•udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,•dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów, projektowanie stolarki okienno-drzwiowej
VICPLAST Andrzej Jasiński - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
* Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów * Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży* Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prezentacja wyrobu u klienta, szkolenie klienta, analiza przetargów dot. wyrobów klinicznych, obsługa postępowań reklamacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Pasieka (łódzkie)