SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA Lubań oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000-zł brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Data zakończenia pracy: 14.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, bankowość, zarządzanie przedsiębiorstwem, prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera (pakiet Office: Word, Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe, staż lub praktyka w publicznych służbach zatrudnienia.Umiejętność pisania pism urzędowcyh, sporządzania zestawień w Exel, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, dokształcenia, umiejętność organizacji pracy, samodzielność, logiczne myślenie, komunikatywność, umiejetność współpracy z innymi, odporność na stres, wysoka kultura osobobista.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres -pup (at) powiatluban.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Cendrowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 15.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów korzystających z dwóch sklepów interetowych, a także platform aukcyjnych i ogłoszeniach w internecie, prowadzenie działań wsparcia sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych, obsługa techniczna e-handlu, telefoniczna obsługa obecnych i potencjalnych klientów firmy, przygotowanie produktów do wysyłki, pakowanie produktów i prowadzenie ewidencji paczek wysyłanych, koordynacja pracy zewnętrznych form kurierskichm ewidencja rachunków za orzesłane towary.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Krzczonów (małopolskie)
specjalista d/s inwestycyjno-budowlanych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
prace związane z zaopatrzeniem w materiały budowlane - budowy stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Instalacja, konfiguracja oraz rozwój konkretnych narzędzi testowania, budowanie, konfiguracja infrastruktury dla rozwiązań pod nadzorem kadry kierowniczej, monitoring, procedury tworzenia kopii zapasowych, wykonywanie przeglądu instrukcji skryptów/kodów, wdrażania i utrzymania.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Sieradz (łódzkie)
- obsługa Allegro- obsługa E-bay- obsługa porównywarek cenowych- obsługa ofert na platformach sprzedażowych- kontakt i doradztwo z klientem przez e-mail, telefon- współtworzenie akcji promocyjnych- planowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych- wsparcie i pomoc w planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych- wsparcie sprzedaży sklepu internetowego- mass mailingOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- praca w zgranym zespole- możliwości rozwoju- innePraca od zaraz w siedzibie firmy w Przeworsku.
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Przeworsk (podkarpackie)
jw.
XPLUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie dokumentacji nowo wprowadzonego produktu
FABRYKI MEBLI "FORTE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2016-06-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej; obsługa terminala kart płatnuczych; obsługa komputera i programu sprzedażowego; przyjmowanie dostaw towaru; metkowanie i klipsowanie towaru; ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-08-22 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)
praca na stanowisku nierobotniczym w Dziale ds. Nadzoru Technicznego
Spółka Ciepł.-Energ. Jaworzno III Sp.z o - 2018-07-03 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozpisywanie delegacji służbowych, wprowadzanie i opisywanie Fv kosztowych, raportowanie Fv przychodzących. Nadzór nad korektami, wyposażeniem warsztatów i narzedzi pracowników. Planowanie i nadzór nad terminami badań zdrowotnych, szkoleń i uprawnień pracowników. Współpraca z klientami, dostawcami, podwykonawcami.
NAFTOSERWIS - 2018-08-13 - Koluszki (łódzkie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
TOMY-KH Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1 Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2. Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3. Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4. Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-29 - Łódź (łódzkie)
j.w.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów pedicure specjalistycznego, promocja stanowiska pracy, obsługa recepcji oraz punktu sterylizacji gabinetowej. Zgłoszenia cv na email.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa operatorska żurawia wieżowego.
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie systemem SAP
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów
P.P.H.U. "RYŚ" - 2016-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)