SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 680 PLN
Zakres obowiązków: Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
Data publikacji: 2016-10-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.67
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 26.8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 680 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2016
Data zakończenia pracy: 25.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie min. średnie, 2) staż pracy: min. 3 miesiące na podobnym stanowisku ds. obsługi klienta, w środowisku międzynarodowym, 3) umiejętność-specjalność: znajomość procesu rezerwacji i systemu rezerwacyjnego oraz branży hotelarskiej; wiedza dot. zaawansowanych technik sprzedażowych; doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z procesem rezerwacji; postawa zorientowana na przestrzeganie ustalonych parametrów jakościowych; biegła znajomość j. rosyjskiego, j. angielskiego, w tym Business English, oraz j. ukraińskiego (do komunikacji z klientami); wykazywanie się międzynarodowym i wielokulturowym sposobem myślenia, 4) inne:doskonałe zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie oraz umiejętność rozwiązywania problemów w proaktywny sposób; umiejętność pracy bez ciągłego nadzoru oraz pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 02.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
.
Sklep zielarsko - medyczny "Centrum Zdrowia" Paulina Majewska - Baran - 2016-01-26 - Łowicz (łódzkie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Spawanie konsrukcji stalowych. Dyspozycyjność ze względu na miejsce pracy (wg zleceń) oraz godziny pracy (do uzgodnienia).
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Praca w salonie firmy telekomunikacyjnej (sprzedaż, udzielanie informacji).
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Działoszyn (łódzkie)
INFORMACJE O DOKUMENTACJI KTÓRĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ UMIESZCZONE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ www.sw.gov.pl LUB DO WGLĄDU W POKOJU NR.5 PUP.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-06-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "NIMARO" ROBERT TUTAJ - 2017-06-22 - Ruda Śląska (śląskie)
poszukiwanie klintów w branży hutniczej, sprzedaż lub zakup wyrobów hutniczychmiejsce pracy: siedziba firmy + teren Polskiwynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia
KANIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Tczew (pomorskie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prace ogólno- budowlane
MER BUD Paweł Merle - 2017-03-17 - Ciechanów (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie.
Zakład Fryzjerski Małgorzata Borowiak - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
WYMAGANIAKierowanie pojazdem-betoniarką i obsługa betoniarki na budowach , przewóz materiałów budowlanych.Kontakt do pracodawcy:tel. 608 637 592
Sanakiewicz Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-04-13 - Szówsko (podkarpackie)
Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii (obróbka plastyczna i termiczna metali), biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2017-01-25 - Racibórz (śląskie)
- automatyzacja procesu testowania dla projektów FX TARSAN/MDE; - przygotowanie i egzekucja testów regresyjnych poprzedzających dostarczenie nowej aplikacji; - dostarczanie dokumentacji testów pozwalających na późniejsze wprowadzanie zmian w środowiskach produkcyjnych; - przygotowanie i utrzymanie scenariuszy i danych testowych; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa KlientaPrzyjmowanie i wydawanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Garwolin (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie zadań ofertowych i odowiedzi na zapytania ofertowe, , wystawianie poleceń sprzedażowych , kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych, sporządzanie miesięcznych raportów z wykonanych usług, wystawianie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych, Sporządzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów, stała współpraca z firmami spedycyjnymi i przewoźnikami kolejowymi, opieka nad klientem i pozyskiwanie nowych klientów.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-07-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie postepowań przetargowych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane realizowane dla nadleśnictwa. 2) Prowadzenie spraw związanych z inwestycyjno-remontową działalnością nadleśnictwa w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych.3) Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną nadleśnictwa w szczególności w zakresie przygotowywania, monitorowania realizacji oraz rozliczania umów z zewnętrznymi wykonawcami w zakresie usług działalności administracyjnej.
Nadleśnictwo Międzyzdroje - 2016-08-08 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-23 - Jawor (dolnośląskie)