SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDA呕Y Garwolin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga KlientaPrzyjmowanie i wydawanie faktur
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Garwolin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Garwolin, powiat: garwoli艅ski, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga KlientaPrzyjmowanie i wydawanie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Garwolin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: garwoli艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Ko艣ciuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoli艅ski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoli艅ski
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Ko艣ciuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 30.06.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administrowanie i rozw贸j hurtowni danych,Utrzymanie hurtowni danych, m.in.: monitorowanie i administrowanie 艣rodowiskami, optymalizacja wydajno艣ci rozwi膮za艅, zarz膮dzanie jako艣ci膮 danych,Wsparcie w zakresie przygotowania bud偶etu, Wykrywanie s艂abych punkt贸w Biznesu w celu zwi臋kszenia wykorzystania potencjalnych 藕r贸de艂 oszcz臋dno艣ci,
Ba膰 - Pol S.A. - 2017-02-14 - 艢wilcza (podkarpackie)
obs艂uga pe艂na serwisu
JAS MIN Sp贸艂ka zoo Lubsko - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZ脫W SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-07-21 - 艢wilcza (podkarpackie)
dob贸r oraz sprzeda偶 przedmiot贸w ortopedycznych oraz 艣rodk贸w pomocniczych
LEMAR E.Czy偶a, P. Biele艅 Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
Rekrutacja, selekcja pracownik贸w sezonowych, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)
inicjowanie, udzia艂 w opracowaniu i realizacji program贸w realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosk贸w do program贸w; udzia艂 w opracowywaniu i wdra偶aniu projekt贸w OHP finansowanych ze 艣rodk贸w krajowych bud偶etowych i pozabud偶etowych; koordynacja dzia艂a艅 w zakresie wdra偶ania przedsi臋wzi臋膰 programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych s艂u偶膮cych aktywizacji spo艂ecznej, zawodowej i edukacyjnej m艂odzie偶y; opracowywanie sprawozda艅 okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojew贸dzka Komenda - 2016-08-30 - Leszno (wielkopolskie)
Zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Ko艅skowola (lubelskie)
Prowadzenie proces贸w rekrutacyjnych pracownik贸w tymczasowych, g艂ownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyat贸w do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunk贸w oferty, podpisywanie z nimi um贸w oraz koordynowanie przep艂ywu dokument贸w niezb臋dnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obs艂ugi administracyjno-kadrowej pracownik贸w tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowi膮zuj膮cych przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracownik贸w tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracownik贸w tymczasowych; wprowadzanie pracownik贸w tymczasowych do realizacji zada艅 oraz zapoznawanie ich z obowi膮zuj膮cymi regulacjami wewn臋trznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracownik贸w tymczasowych z wykorzytsaniem system贸w mierz膮cych kluczowe wska藕niki jako艣ci, efektywno艣ci, produktywno艣ci i bezpiecze艅stwa pracy oraz przestrzegania obowi膮zuj膮cych procedur; zapewnianie odpowiedniego przep艂ywuinformacji oraz zarz膮dzanie relacjami pomi臋dzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporz膮dzanie raport贸w zgodnie z wytycznymi klienta; obejmuj膮cych min. analiz臋 danych na poziomie jako艣ciowym i ilo艣ciowymw kategoriach: terminowo艣膰, ilo艣c oraz jako艣膰 realizowanych zada艅 w stosunku do za艂o偶onego planuoraz produktywno艣膰 pracownik贸w tymczasowych; nawi膮zaywanie i utrzymywanie sta艂ych relacji z klientami zlecaj膮cymi prowadzenie rekrutacji pracownik贸w tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interes贸w klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standard贸w 艣wiadczonych us艂ug, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach bran偶owych maj膮ce na celu pozyskanie klient贸w; poszukiwanie mieszka艅 dla zatrudnionych pracownik贸w tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Cek贸w-Kolonia (wielkopolskie)
Realizowanie wyznaczonych plan贸w i cel贸w sprzeda偶owych;Monitorowanie skuteczno艣ci dzia艂a艅 sprzeda偶owych - analiza wynik贸w i raport贸w handlowych;Badanie potrzeb potencjalnych Klient贸w oraz budowanie d艂ugofalowych relacji biznesowych;Monitoring oraz analiza rynku;Przygotowywanie ofert handlowych i um贸w handlowych;Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi;Bie偶膮ca wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami sp贸艂ki.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie w materia艂y firmy - wyroby stalowe i narz臋dzia.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kolbudy (pomorskie)
Nauka/pomoc w:-budowaniu i tworzeniu baz potencjalnych klient贸w-przygotowywaniu ofert sprzeda偶owych -realizacji zam贸wie艅 sk艂adanych przez klient贸w fundacji-prowadzenia dokumentacji wykonywanych dzia艂a艅, w tym systemu raportowania-wsp贸艂pracy z dostawcami us艂ug i partnerami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Gdynia (pomorskie)
realizacja cel贸w sprzeda偶owych, bie偶膮ca obs艂uga klienta, przygotowywanie ofert praz zam贸wie艅, wsp贸艂tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Micha艂 Michnowicz - 2018-03-14 - Gda艅sk (pomorskie)
prowadzenie akcji promocyjnych, w mediach spo艂eczno艣ciowych,planowanie realizacja dzia艂a艅 marketingowych w mediach spo艂.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca biurowa przy koputerze powy偶ej 4 godz. dziennie wymagaj膮ca samodzielno艣ci i komunikatywno艣ci, praca w zespole, r贸wnie偶 prac w terenie poza siedzib膮 biura, czas pracy: 7.30-15.30 oraz w systemie zmianowym ( zima) 4.00-12.00 i 12.00 -20.00 kierowanie s艂u偶bowym pojazdem osobowym
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Bi艂goraju - 2017-11-27 - Bi艂goraj (lubelskie)
prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego w trybach i na zasadach okre艣lonych w ustawie Prawo Zam贸wie艅 Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji post臋powania o zam贸wienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zawarciem umowy o zam贸wienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczo艣膰,udzia艂 w pracach komisji przetargowej, sporz膮dzanie projekt贸w opinii i przepis贸w wewn臋trznych z zakresu zam贸wie艅 publicznych, udzia艂 w post臋powaniach odwo艂awczych przed Krajow膮 Izb膮 Odwo艂awczy, wyst臋powanie przed organami kontroluj膮cymi i audytuj膮cymi prac臋 jednostki w zakresie zam贸wie艅 publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk L膮dowych/ 14 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2016-04-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
DETEEM Danuta Szpurtacz - 2017-12-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontakt贸w z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotka艅 handlowych, profesjonalna obs艂uga klient贸w, budowanie pozytywnego wizerunku Sp贸艂ki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie opieki nad pacjentami w hospicjum. Wykonywanie czynno艣ci piel臋gnacyjnych pacjenta.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - 艁abu艅ki Pierwsze (lubelskie)
Przygotowanie miejsca pracy przed rozpocz臋ciem wydawania potraw, obs艂uga maszyn i urz膮dze艅 gastronomicznych. Pomoc szefowi kuchni. Oferta sta偶u skierowana dla os贸b d艂ugotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Brzesko (ma艂opolskie)
sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)
wed艂ug programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolno艣l膮skie)
aktywna, stacjonarna sprzeda偶 kurs贸w j臋zykowych, pozyskiwanie klient贸w w oparciu o otrzyman膮 baz臋 danych, obs艂uga przed- i posprzeda偶owa
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rybnik (艣l膮skie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urz膮dze艅 pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesori贸w (mi臋dzy innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wype艂nianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowi膮zuj膮cego u pracodawcy systemu zarz膮dzania jako艣ci膮 (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotycz膮ce napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie pr贸bnym 1850 z艂 brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zale偶na od mar偶y. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas okre艣lony i nieokre艣lony. Praca na pe艂ny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie zawodowe, 艣rednie techniczne lub wy偶sze techniczne (elektronik, mechanik precyzyjny, elektryk, energoelektronik, automatyk, informatyk, optyk, zegarmistrz). Mile widziane do艣wiadczenie w pracy w serwisie urz膮dze艅. Wymagana umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiej臋tno艣膰 szybkiego uczenie si臋 oraz samodokszta艂cenie. Wymagana umiej臋tno艣膰 wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urz膮dze艅 w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwi膮zywanie problem贸w wyst臋puj膮cych w urz膮dzeniach. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: j. angielski, podstawowy z umiej臋tno艣ci膮 czytania dokumentacji technicznej. Gotowo艣膰 do ci膮g艂ego podnoszenia kwalifikacji, 艣wiadomo艣膰 odpowiedzialno艣ci jak膮 nios膮 ze sob膮 strojenia precyzyjnych urz膮dze艅 pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WY艁膭CZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-11-27 - Katowice (艣l膮skie)