SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Mińsk Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca współpraca z klientem, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, monitorowanie stanów magazynowych.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe.
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca współpraca z klientem, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, monitorowanie stanów magazynowych.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?07825229d9947d0f593e47a172346eef
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie kalkulacji cen wyrobów gotowych i usług, kalkulacja kosztów produkcji, analizowanie dokumentacji technicznej (rysunki techniczne), współpraca z działami wewnętrznymi zakresie procesów mających wpływ na cenę produktów, dbałość o wysoką jakość oraz terminowość wykonywanych kalkulacji , sporządzanie raportów i analiz, rozwój narzędzi do kalkulacji cenowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-04-14 - Bytów (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
Nadzór i utrzymanie w dobrym stanie technicznym maszyn i urządzeń w firmie. Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych. Organizacja pracy mechaników-konserwatorów. Prowadzenie dokumentacji technicznej.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2017-09-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Rozładunek i załadunek towaru.
ELEKTRO-TIM Jakub Tylczyński - 2019-09-09 - Opatówek (wielkopolskie)
Zawieranie umów generalnych dot odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Kwidzyn (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b edzie odpowiedzialna m.in za prowadzenie produkcji oraz wdrażanie technologii chemicznych, wykonywanie analiz i badań chemicznych, prowadzenie dokumentacji wykonywanychprocesówi badań, współtworzenie dokumentacji systemowej laboratorium wdrażanie planu jakości
JAKUSZ SPACETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szymbark (pomorskie)
Rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2017-03-10 - Modlnica (małopolskie)
jw.
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, praca na terenie województwa kujawsko - pomorskiego
PPHU MURBET s.c. A. Belzyt Cz. Belzyt Z. Belzyt - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Libiąż (małopolskie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 4 lata; średnie, doświadczenie zawodowe: 5 lat; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-04-30 - Gliwice (śląskie)
1. Zapoznanie się z rodzajami materiałów do wykonywania reklam i technologią ich wykonywania.2. Nauka obsługi plotera3. Aplikacje folii samoprzylepnych.4. Oklejanie samochodów.5. Oklejanie witryn sklepowych.6. Montaż reklam.7. Nauka wykonywania kasetonów świetlnych8. Obsługa grawertonu.9. Obsługa urządzenia do wykonywania nadruku na kubkach.10. Poznanie technologii termosublimacji.11. Wykonywanie reklam na odzieży metodą termotransferu.12. Obsługa gilotyny.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kartuzy (pomorskie)
Przygotowywanie ofert, negocjacje, pakowanie i wysyłka towaru, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie dostaw, przygotowanie i udział w targach, kontakty z klientami, posuzkiwanie nowych klientów. Praca stacjonarna z PC i telefonem.
Nowimex s.c A. i G. Ramotowscy - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie gościi rezerwacji, opieka nad gościem w czasie pobytu, organizacja eventów na terenie ośrodka, planowanie i organizacja działań marketingowych, podejmowanie działań w pozyskiwaniu nowych klientów pensjonatu i domków, zamawianie towarów do kuchni i obsługa ośrodka; dodatkowo w sezonie letnim( od 0105 do 15.09) nadzór nad pracownikami sezonowymi w zakresie sprzatania i obsługi pokoi i domków oraz w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków gościomośrodka, poza sezonem obsługa pokoi oraz pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.Wymagania: Osoba zorganizowana, pracowita, mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej lub gastronomicznej lub turystycznej, wykształcenie co najmniej średnie o specjalności turystka, hotelarstwo lub gastronomia, ew. zarzadzanie i marketing, prawo jazdy kat.B, biegła obsługa komputera i postawowych urządzeń biurowych, znajomość jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w Ośrodku wypoczynkowym. Wynagrodzenie 2500 zł.
Nawigator XXI Joanna Krawczyk- Nasiłowska - 2016-01-04 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-10-23 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamawianiu towaru, pomoc przy metkowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Staż w firmie ChemLab Sp. zo. o. KPTProgram stazu do zapoznania w pokoju 47
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.Praca we Wrocławiu na okres 3 lat do 14.08.2021r.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)