SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka fińskiego na poziomie C1; komunikatywność, po-prawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Zakres obowiąz-ków: kompleksowa obsługa klientów w języku fińskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja za-mówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logi-styczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wyna-grodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możli-wość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/F/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych.
24IT SERWIS Robert Siporski - 2017-04-05 - Glinianka (mazowieckie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów,koordynacja sprzedaży energii i gazu do firm.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-04-20 - Karczew (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Bezpośrednia komunikacja z dostawcami,prezentowanie firmy u dostawcy,reklamowanie wadliwych dostaw, raportowanie reklamacji dostaw
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Komorniki (dolnośląskie)
rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie programów/rozkrojów na portalową przecinarkę plazmową do cięcia termicznego arkuszy blach stalowych, przygotowanie technologiczne produkcji, optymalizacja kosztów produkcji w zakresie zużycia materiałów hutniczych, analiza problemów technologicznych na poszczególnych etapachprodukcji oraz udział w ich rozwiązywanium wsparcie produkcji w obszarze sposobu wykonania oraz doskonalenie jakości wyrobów.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
Rozwiązywanie problemów, błędów w zamówieniach klientów w celu przygotowania zleceń do dalszych działań; komunikacja z klientem zewntęrznym i wewnętrznym; badane i dalsze adresowanie zapytań klientów; dostarczanie analiz i spostrzeżń do zamówien klientów, w celu eliminowania problemów oraz wydajnego działania przy wykonywaniu zamówień, przygotowywanie/analizowanie danych oraz raportowanie wydajności/ jakości usług; wspieranie działań w oparciu o SAP (m.in. BW i CTS (cost serve)) - analizowanie i raportowanie; wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
prace instalacyjne i montażowe oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania sieci rur doprowadzających do domów, budynków i zakładów przemysłowych ciepłą i zimną wodę, gaz i odprowadzających ścieki
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Wysokiński Grzegorz - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Józefin (łódzkie)
wyksz. min. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH,OUTDOOROWYCH,MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Paweł Szczerbiński AGENCJA ARTYSTYCZNA "ARENA" - 2017-12-21 - Dębica (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
Pracodawca od kandydata oczekuje umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto miesięcznie +premia.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Słupsk (pomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-08 - Mońki (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, sporządzanie raportów, obsługa programu PC MARKET.
Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku - 2017-10-04 - Nisko (podkarpackie)
Sprawne dokonywanie rezerwacji pokoi hotelowych. Praca z wykorzystaniem znajomości języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego. Rozwiązywanie problemów dotyczących rezerwacji. Rejestrowanie rezerwacji w specjalistycznym systemie. Odbieranie połączeń przychodzących z określonych obszarów. Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem systemów i odpowiednich narzędzi dostarczonych przez pracodawcę. Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)