SAMODZIELNY SPRZEDAWCA Nisko oferta pracy Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku
Stanowisko: SAMODZIELNY SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, sporządzanie raportów, obsługa programu PC MARKET.
Data publikacji: 2017-10-04
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zarzecze 32, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, sporządzanie raportów, obsługa programu PC MARKET.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs ,, Obsługa kasy fiskalnej ,,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy w zawodzie kierowca
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Reymonta 1A, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kandydat przynosi CV na rozmowę.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Nisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nisko
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja części aluminiowych dla motoryzacji, lotnictwa, medycznych, odkuwanie części na prasach, malowanie sprejem odkutych części
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Produkcja ceramicznych wyrobów sanitarnych.
HR Global Group Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Krasnystaw (lubelskie)
sporządzanie sprawozdań, raportów, deklaracji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-09-20 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA OPERACJI GOSPODARCZYCH MAJĄTKU OBROTOWEGO Z DOKUMENTAMI ŹRÓDŁOWYMI, KONTROLA OPEARACJI GOSPODARCZYCH ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM PLANEM FINANSOWYM, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW LOGISTYCZNYCH STANOWIĄCYCH ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW BUDŻETOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW ZOBOWIĄZAŃ TWORZĄCYCH WARTOŚĆ OBLOGO NASTĘPNEGO ROKU BUDŻETOWEGO, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, KONTROLA REALIZACJI PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, POŻĄDANE WYŻSZE EKONOM., ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO ORAZ ZARZĄDZANIE PLANEM BUDŻETOWYM JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SAP ZE WSKAZANIEM NA ZINTEGROWANY WIELOSZCZEBLOWY SYSTEM INFORMATYCZNY RESORTU OBRONY NARODOWEJ, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWOŚCI
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozliczeń, zestawień, przypominanie klientom o rocznicach polis, liczenie i wystawianie polis, dbanie o czystość w biurze. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Szczyrku (zatrudnienie od 01.02.2017).
Markowe Usługi Ewa Marek - 2016-12-05 - Szczyrk (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsluga klientów wietnamskich lub chińskich, wsparcie pracy innych osób, obsługa korespondencji, aktywana sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Sejny (podlaskie)
prowadzenie ksiąg i spraw pracowniczych
Z.P.R. Żórawina Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Komorniki (dolnośląskie)
Pakowanie i krojenie pieczywa.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
praca w systemie równoważnym od poniedziałku do czwartku w godzinach od 07:00 do 15:30; bieżące śledzenie przepisów resortowych, sporządzanie wniosków do WOG o dokonanie zmian planu rzeczowo-finansowego oraz planu finansowego w zakresie wydatków budżetowych batalionu, sporządzanie i przekazywanie dokumentacji do WOG niezbędnej do naliczania oraz wypłaty wynagrodzeń i pozostałych należności przyznanych żołnierzom i pracownikom wojska, dokonywanie transz środków z celowego funduszu nagród i zapomóg dla żołnierzy, rozliczanie poleceń wyjazdu służbowego, sporządzanie pism i dokumentów jawnych i niejawnych, uzgadnianie kosztorysów, zestawień wydatków i kosztów ćwiczeń krajowych i zagranicznych, wizyt zagranicznych i spotkań, udział w pracach powoływanych zespołów, komisji obejmujących zagadnienia finansowe, zastępowanie drugiego referenta ds. finansowych podczas jego nieobecności
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4509 - 2017-11-24 - Bielkowo (zachodniopomorskie)
-terminowe i rzetelne prowadzenie ewidencji księgowej (pełna księgowość)-zapewnienie prawidłowego ujęcia transakcji od strony podatkowej (CIT, VAT)-prowadzenie ewidencji środków trwałych (księgowej, podatkowej)-sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych,-sporządzanie sprawozdań finansowych,-kontakt się z urzędami,-kompleksowa współpraca z klientami w w/w zakresie.
KBUD Krzysztof Łuksza - 2017-04-27 - Prusice (dolnośląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnym czasie.
IQ Energetyka Dariusz Mikrut - 2018-01-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Wymagane prawo jazdy kat. B. Przewóz ładunków w Polsce i krajach UE, załadunek, rozładunek. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu.
LOGISTYKA EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Tłuszcz (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od połowy maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie księgowości SDS oraz spraw kadrowych
STOWARZYSZENIE "SERDECZNI" Z SIEDZIBĄ W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-09-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa samochodu ciężarowego przewożenie materiałów budowlanych, załadunek i rozładunek materiałów
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna Łucki Aleksander - 2017-11-22 - Gielniów (mazowieckie)
opracowanie i wdrażanie działań marketingowych, nadzór nad rozwojem i treścią strony internetowej, tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, projektowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, nadzorowanie kampanii promocyjnych, monitorowanie działań konkurencji, współpraca z działem sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgowości, bieżących rozliczeń firmy, dbanie o sprawy obiegu dokumentów księgowych
"METBUD" SPÓŁKA JAWNA W. I F. BRODZIAK I M. BEREŻAŃSKI - 2017-11-09 - Zamość (lubelskie)
jw
ZAKŁADY USŁUGOWE "CENTRUM - USŁUGA"SP.Z.O.O - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z głównymi odbiorcami spółki (KIA, HYUNDAI ,VW) spółki koreańskie ( zarządy koreańskie), udział w spotkaniach zarządu spółki, gdzie członkami zarządu są obywatele Korei, zarządzanie zakładem pracy (Daewon Europe w Lublinie), nadzór nad pracą poszczególnych departamentów spółki (nie bezpośrednio),
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
kierowanie pojazdem
PPHU IWA Janusz Iwaniów - 2016-03-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ELMAR ELECTRIC PPHU Marek Szmigiel - 2017-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
umiejętność montażu i naprawy urządzeń technicznych oraz obróbki metali na zimno, cięcia i kształtowania prętów
KRISMAR Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-01-21 - Biskupice (wielkopolskie)
księgowanie faktur kosztowych, wyciągów bankowych, uzgdnianie rozrachunków
REN Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Radom (mazowieckie)
sortowanie i pakowanie butelek, sprawdzanie powierzchniowe jakości butelek, streczowanie i znakowanie palet, obsługa maszyn wtryskowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia).Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie min. zawodowe, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego E grupy 2. Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz znajomość urządzeń energetycznych stosowanych w elektrociepłowni. Charakterystyka pracy: podstawowe obowiązki na tym stanowisku to obsługa, konserwacja i remont turbozespołów parowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami. Firma prosi o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: megawat (at) pemegawat.pl w temacie wiadomości wpisując "Oferta pracy - Megawat".
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYCZNE MEGAWAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Knurów (śląskie)