SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ W BIURZE SPRZEDAŻY Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ W BIURZE SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura.
Data publikacji: 2017-10-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ W BIURZE SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe /zarządzanie/, 3 letnie doświadczenie zawodowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Miejsce pracy: Gdańsk
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.10.2017
Data dodania oferty pracy: 09.10.2017
Oferta pracy ważna do: 08.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
usługi remontowo- budowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRZNŻOWE "UNI-NAW" - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników i zleceniobiorców. Naliczanie wynagrodzeń w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Rozliczenie kart pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i wszystkich innych zasiłków. Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON.
Kaczmarek Malewo Spółka Jawna - 2019-05-06 - Malewo (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie czasu pracy kierowców, delegacji, prowadzenie dokumentacji biurowej
KORPOL - 2019-03-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. Dyspozycyjnośc do delegacji na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
praca przy produkcji folii, praca w systemie trzyzmianowym
KOMPOSTPAL Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-08-02 - Racot (wielkopolskie)
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wyszków (mazowieckie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
brak
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
budowanie bazy klientów spółki, nawiązywanie kontaktów ze zleceniobiorcami, opieka nad klientami spółki
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Plewiska (wielkopolskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-11-13 - Kukinia (zachodniopomorskie)
- zarządzanie, kontrolowanie i prowadzenie akcji promocyjnych,- tworzenie zamówień i nadzór nad ich realizacją,- zbieranie i analizowanie informacji handlowych,- wprowadzanie danych do odpowiednich systemów informatycznych,- tworzenie raportów handlowych,- prowadzenie negocjacji handlowych i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Społem Tarnowska Spółdzielnia Spożywców - 2019-05-10 - Tarnów (małopolskie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
Przyjmowanie towaru do sklepu, wprowadzanie faktur do systemu, generowanie zamówień.
Diana Mączka DMA - 2017-06-01 - Przeginia (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia, logistyka, obsługa biura
MK OKNO Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Pleśna (małopolskie)
Kierowanie pracą warsztatu mechanicznego (3-4 osoby) - przeglądy i naprawy maszyn produkcyjnych organizowanie i delegowanie zadań podległym pracownikom, bezpośrednie instruowanie pracowników w jaki sposób wykonać daną pracę kontrola, weryfikacja i bezpośredni nadzór nad prowadzonymi pracami, współdziałanie przy prowadzeniu napraw i przeglądów, regeneracja elementów maszyn w oparciu o warsztatowy park maszynowy - umiejętność obsługi urządzeń warsztatowych przy wykonywaniu tych prac, zapewnienie ciągłości ruchu pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca przy planowaniu i tworzeniu harmonogramów przeglądów okresowych, zarządzanie stanem magazynowym części zamiennych do maszyn, łożysk, pasków klinowych, innych części technicznych, nadzór nad stanem technicznym urządzeń warsztatowych i narzędzi ręcznych, dbałość o właściwy poziom techniczny i estetyczny wykonywanych prac, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, prowadzenie wymaganej dokumentacji. Wymagania: min. średnie techniczne, praktyczna wiedza z zakresu budowy maszyn, pneumatyki, rysunku technicznego, obróbki metali kilkuletnie doświadczenie w obszarze utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym, dozorowe uprawnienia energetyczne grupy 1, 2, 3, umiejętność delegowania zadań i egzekwowania wyznaczonych celów, bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomośc języka angielskiego -komunikatywny (B1)Kontakt z Pracodawcą: barbara.lesniak (at) mdlz.com
MONDELEZ POLSKA PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji i innych krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)
Montaż instalacji grzewczych i sanitarnych - prace hydrauliczno-instalatorskie, montaż i instalacja grzejników. Praca na terenie NIemiec, w zależności od podpisanego kontraktu. Pracodwca zapewnia zakwaterowanie i dojazd.
ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-11-21 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca w dynamicznych środowiskach klientów, praca z nowoczesnymi technologiami oraz na górnej krawędzi ruchu chmurze usługi. Specjalista ma zabezpieczyć firmę pzred wszelkimi niebezpieczeństwami płynącymi z zewnętrz,a także wewnątrz organizacji. Będzie częścią rosnącego, doświadczonego zespołu, który odgrywa zasadniczą rolę w utrzymaniu optymalnego bezpiecezństwa firmy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)
- Zakres zadań: Kkompletowanie dokumentów do przetargów handlowych. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne (wymagane). Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
AW-SYSTEM - 2017-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prace na magazynie oraz rozwożenie towaru do sklepów w promieniu 80 km od Nysy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ACHIMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Nysa (opolskie)
kontakt z klientem i profesjonalna obsługa, organizacja realizowanych kontraktów, przygotowanie dokumentacji, profesjonalna obsługa klientów, uczestnictwo w targach zagranicznych
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Kańczuga (podkarpackie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac,2. Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych,3. Prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum,4. Gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK,5. Obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum,6. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisamiKontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Polityki kadrowo-Płacowej DCCHP
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa, wykonywanie rozmów w języku angielskim, praca przy komputerze
FIGO JOBCENTER Tomasz Dąbrowski - 2016-03-24 - Jaworzno (śląskie)