SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH Aleksandrów Łódzki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -wydawanie opakowań i towaru do pakowania oraz rozliczanie ich stanów magazynowych
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wydawanie opakowań i towaru do pakowania oraz rozliczanie ich stanów magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra organizacja czasu pracy, skrupulatność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP Zgierz, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2016
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 28.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy pracowników, sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Przyjezierze (kujawsko-pomorskie)
Podejmowanie dzialań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in.:- utrzymywanie kontaktu z kontrahentami,- przygotowanie dokumentów związanych ze sprzedażą,- prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów,- organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-11-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
promocja działań PGS, bezpośrednia stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, lokalnymi, portalami internetowymi, kształtowanie pozytywnego wizerunku PGS na zewnątrz i wewnątrz instytucji, stały monitorin mediów pod kątem wizerunku PGS, tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby działań marketingowych i promocyjnych, redagowanie materiałów prasowych, opracowywanie wniosków aplikacyjnych do MKiDN, in. Podmiotów publicznych, fundacji polskich i zagranicznych, prywatnych sponsorów, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PGS, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-11-09 - Sopot (pomorskie)
Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)
zatrudnianie i zwalnianie pracowników (w tym tworzenie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz list obecności, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, wystawianie świadectw pracy, tworzenie zakresów czynności dla pracowników),sporzadzanie list płac,wyliczanie wynagrodzenia i zasiłku chorobowego, odpraw emerytalno-rentowych, premii pracowniczych,obsługiwanie programu Płatnik (w tym między innymi:sporządzanie raportów rozliczeniowych DRA,RCA,RSA,RZA,IWA,ZCNA,ZWUA,korekty),sprawozdania GUS,wystawianie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych,korespondencja z Urzędami, Komornikami,Sądami,ZUS oraz PIP
REMSOD SP Z O O - 2018-04-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym
PW PERFECT - 2017-09-27 - Bytom (śląskie)
Poszukiwanie oraz kontakt z klientami rynku nieruchomości, kontakt z klientami ze Wschodu oraz kontakt z klientami anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kraków (małopolskie)
ogólny nadzór i odpowiedzialność za montaż elementów prefabrykatówprzygotowanie technologiczne obróbki montażuwdrażanie nowych technologii
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-27 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
Obsługa zamówień ze sklepu internetowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Okazjonalne konfekcjonowanie. Nadzór nad magazynem produktów.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
produkcja linek motoryzacyjnych
"LINMOT" Spółka Cywilna - 2017-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów ciężarowych i maszyn budowlanych, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami Utrzymanie wysokichstandardów świadczonych usług, Raportowanie wyników pracy.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indwidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Praca w Kętach w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-09-05 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
- sprzedaż produktów w sieci Orange-praca między godz. 8 a 16 lub 13 - 21
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.Praca w godz: do uzgodnieniaMiejsce wykonywania pracy: siedziba pracodawcyWykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych: ultradźwięki (fonoforeza), laseroterapia, lampa Bioptrom, elektroterapiab)wykonywanie masaży,c)udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej,d)prowadzenie gimnastyki korekcyjnej,e)ćwiczenia indywidualne.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2018-12-12 - Łódź (łódzkie)
- sprzątanie pokoi w części noclegowej hotelu - system pracy 7.30-15.30 - za prace w sobotę, niedzielę czy święto otrzymuje się dni wolne od pracy w tygodniu
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: 3500 - 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie lub języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.: 503-342-759) w godzinach 9:00-14:00 lub e-mail: ewelina.michalik (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
- Sprzedaż produktów i usług firmy kontrahentom z polski oraz krajów arabskich.pozyskiwanie i obsługa klientów. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. - Wymagany język arabski w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z krajów arabskich oraz delegacje.- Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren krajów arabskich.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 2 i pół roku udokumentowane doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Wymagana duża znajomość rynku Arabskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
projektowanie produktów
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Radomsko (łódzkie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie http://www.mdkligota.pl/news- Zadania wykonywane na stanowisku: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi, obsługa programu Płatnik, monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów, kontrola ważności badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie i dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy, obliczanie zasiłków chorobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac wynagrodzeń za pracę, wynagrodzeń za czas choroby, nagród, zasiłków płatnych z ZUS, umów-zleceń, prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji i przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, US, sporządzanie sprawozdań do GUS, egzekwowanie należności na podstawie tytułów wykonawczych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania konieczne:- wykształcenie : min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,- staż pracy minimum 3 lata w dziale kadrowo-płacowym,- znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - znajomość przepisów w zakresie zatrudniania na umowy cywilne,- dobra znajomość programów komputerowych m.in. Symfonia kadry i płace, Płatnik, Microsoft Office Excel, Word,- umiejętność redagowania pism, - umiejętność zarządzania własnym czasem pracy,- kreatywność i umiejętność budowania relacji w zespole,- zaangażowanie w powierzone obowiązki.Wymagania dodatkowe: samodzielność i zaangażowanie, dyspozycyjność
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)