SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kielce oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 9, 25-509 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobrej organizacji pracy własnej, Dobrej umiejętności obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej, Uporu i nastawienia na realizację celów, Dużego zaangażowania i motywacji do pracy,[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. zo. o. zatrudni: SPECJALISTĘ DS. KADR I PŁAC:- umowa o pracę (praca stała)- wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia- stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferzeWymagania konieczne:- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac- bardzo dobra obsługa komputera (m.in. Ms Office, internet, Płatnik)Mile widziane:- doświadczenie w pracy w ochronie zdrowia (szpital)- znajomość programu Xpertis (kadry i płace)- wykształcenie wyższe.
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Praca w branży paliwowej. Pozyskiwanie partnerów biznesowych, opieka nad strategicznymi klientami, informowanie o dostępnej ofercie, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa interesantów, udzileanie informacji, obsługa poczty, sporzadzanie pism i decyzji
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Kock (lubelskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-05-07 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na produkcji, praca przy produkcji PVC, aluminium; praca w godz. 8-16; wynagrodzenie 2000zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawca w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-02-11 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klienta, przedstawianie ofert. Prawadzenie klienta od złożenia wniosku aż do podpisania umowy. Praca w godz. 9-17
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku francuskim, analiza rynku muzycznego.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, praca związana z wyszukiwaniem pracowników, delegacje na Ukraine
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wasilków (podlaskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mszczonów (mazowieckie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w dziale serwisu wózków widłowych, organizacja pracy serwisantów, ustalenie grafików napraw i przeglądów, przygotowywanie ofert naprawy wózków, przyjmowanie i realizacja zleceń, ogólne prace biurowe.
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy produkcji chleba, bułek i innych wyrobów, przestrzeganie procesu wypieku pieczywa, pomoc przy pakowaniu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnych nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Wyrób ciasta
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Narol (podkarpackie)
obsługa programu kadrowo-płacowego PŁATNIKA, prace kadrowo- płacowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, obsługa sekretariatu
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2018-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowywanie atestów/protokołów z cynkowni do identyfikacji materiałowej ze świadectwem3.1 na audyty kontrolne, składanie zamówień na stal do cynkowni i innych firm na półfabrykaty, elementy, złącza, przeprowadzanie inwentaryzacji: materiały, półprodukty, wyroby gotowe, procesy produkcyjne w konstrukcjach stalowych
M-S & PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Borowina (lubuskie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie ulotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy.
U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Zimna Woda (podkarpackie)
Nadzór i koordynacja podwykonawstwa w zakresie projektów prowadzonych przez firmę, rozliczanie podwykonawców, analiza ofert i przygotowywanie zleceń dla podwykonawców, analiza zakresu rzeczowego i terminów realizacji dotyczących podwykonawców, zapewnienie wsparcia inżynieryjnego dla procesów produkcyjnych.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)