SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI ZAJĘĆ Wasilków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI ZAJĘĆ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Wasilków (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wasilków, powiat: białostocki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI ZAJĘĆ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wasilków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: nauczyciel przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Data zakończenia pracy: 12.04.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel przedszkola
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 13.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH, REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, UDZIAŁ W TARGACH, WYSTAWACH I KONFERENCJACH.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie pozytywnych relicji uczelni z lokalnym środowiskiem PPlanowanie i wdrażanie działań promujących uczelnię Budowanie i zarządządzanie bazami danychOpracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu - 2018-01-18 - Skoczów (śląskie)
Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełniania danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
-aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podległym terenie,-wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2017-03-23 - Czerwony Bór (podlaskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- tworzenie katalogów produktów- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2016-01-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie całego zakładu, sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Końskowola (lubelskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie promocji i wdrażanie strategii firmy,doskonalenie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Żurawica (podkarpackie)
Realizacja procesu produkcyjnego zgodnie z dokumentacją technologiczną; składowanie wyrobów i ich oznaczenie; rozliczanie ilościowe produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
marketing, reklama firmy
JERZY GAŁCZYŃSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "NEW MEN" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-11 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
Sprzedaż szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Zabrze (śląskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
wizyty na Białorusi i w Rosji celem nawiązania stosunkow handlowych, przygotowanie kontraktów handlowych, w jęz. rosyjskim i białoruskim, zdalne( e-mail, telefon) nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z Białorusi, przygotowanie ofert w EXCEL w jęz. rosyjskim i jęz. białoruskim, tłumaczenie zapytań handlowych od klientów rosyjskich , tłumaczenie specyfikacji produktów FMCG/ galanteryjnych na jęz. rosyjski i bialoruski
Modeste Kacper Konopko - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wiechlice (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)