SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY I MARKETINGU Czerwony Bór oferta pracy POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Czerwony Bór (podlaskie)
Pracodawca: POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:18-400 Czerwony Bór 23, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czerwony Bór
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zambrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zambrów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy:
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Strefowa 15, 75-124 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą: osobisty lub CV należy wysłać na adres email: sekretariat (at) igbbielik.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja artykułów piśmiennych/ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bezposrednia obsługa klienta w biurze podróży,umiejętnośc tworzenia programów dla grup
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pruszków (mazowieckie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, 6-ścio miesięczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Aplikacje nadsyłac na adres kadr (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Rybnik (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rowiązywanie problemów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rąbień AB (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz dla zleceniobiorców, naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, przygotowywanie do spotkań, narad, pisanie sprawozdań z narad
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie zleceń na materiały reklamowe.
DOMINIK SUPERNAK DS CONTACT - 2016-12-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kontakty , przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim.
Treecon sp. z o. o. - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do udziału w kursach i szkoleniach, praca zdalna
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-07-24 - Zawiercie (śląskie)
Dbanie o wizerunek firmy pod kątem utrzymywania w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, przygotowanie stanowisk pracy lekarzy oraz dbanie o czystość i higienę gabinetów, kompleksowa sterylizacja narzędzi będących własnością firmy oraz dostarczanych z zewnątrz wg przyjętych zasad w placówce. Umowa na rok; godziny pracy: 11.00- 19.00
NZOZ Medicus Ewa Abramowicz - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, negocjacje z kontrahentami, sprzedaż, prowadzenie spraw księgowych, rozliczenie finansowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zarządzanie i koordynowanie dostaw towarów instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie umówprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem.Stawka godz. 13,60 zł
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2017-03-31 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem możliwa umowa na stałe
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-06-13 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku specjalista ds. obsługi urządzeń. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony. System czasu pracy: równoważny wg grafiku.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-11-28 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana obsługa komputera i Internetu, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacji, dynamika w działaniu, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: -Zakup materiałów stalowych na potrzeby zakładu-Nadzór na procedurami zakupowymi-Pozyskiwanie nowych dostawców-Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji-Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Stalma S.A. - 2016-01-19 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działu kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.poż praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozdań archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)