SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Kock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa interesantów, udzileanie informacji, obsługa poczty, sporzadzanie pism i decyzji
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Kock (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kock, powiat: lubartowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa interesantów, udzileanie informacji, obsługa poczty, sporzadzanie pism i decyzji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.4
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubartowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: lubartowski
Gmina pracodawcy: Lubartów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubartów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 27.08.2018
Oferta pracy ważna do: 01.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza aktów prawnych dotyczących form ochrony przyrody w Polsce pod kątem weryfikacji przebiegu granic form ochrony przyrody z aktów prawnych, weryfikacja danych zebranych w centralnym rejestrze form ochrony przyrody, kalibracja i wektoryzacja granic form ochrony przyrody z aktów prawnych wsparcie Wydziału w zakresie innych analiz przestrzennych i przetworzenia danych
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
wspieranie i administrowanie podróży służbowych zwiazanych z działaniami udziałowców i specjalistów (jak np. bookingi przejazdów i hoteli, akceptacja podróży, administrowanie deklarowanych sprawozdan i kosztów); utrzymywanie zorganizowania w systemie kadrowym firmy; dostarczanie raportów związanych z procesami i wymaganiami w kontekscie podrózy; wspieranie działu kadrowego i terminowe procesowanie oraz raportowanie danych dotyczących podróżujących/relokowanych udziałowców i specjalistów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowisku (kadry, płace)wymagana znajomość przepisów i prawa w tym zakresienaliczanie wynagrodzeń1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 zł brutto
Zap Rachunkowość - 2018-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków, przyjmowanie i realizacja zamówień
MC DONALD'S POLSKA SP. Z O.O. - 2016-03-31 - Police Mostowe (wielkopolskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych; aktywna sprzedaż promocji (praca zmianowa w godzinach 8-22)
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-10-26 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych, planowanie i tworzenie kampani marketingowych oraz organizacja event'ów, nadzór nad serwisem internetowym, pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mysłowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI" - 2015-12-17 - Brzeg (opolskie)
zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badania marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
zg. ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Biskupice (kujawsko-pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie; staż pracy: 3 lata; czynne prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: plotowanie, edytowanie, kopiowanie, kompletacja i składanie dokumentacji projektowej, przygotowanie dokumentów do wysyłki i jej rejestracja, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do reprografii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
GLIWICKIE BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO PROJPRZEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)