SPECJALISTA DO SPRAW KADR Brzeg oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starobrzeska 34k, 49-305 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Starobrzeska 34k, 49-305 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Starobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 34k
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.12.2015
Oferta pracy ważna do: 16.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługiwanie koparki.Miejsce wykonywania pracy: Teren kraju. Wysokość wynagrodzenia 14-16 zł/h brutto. Kontakt z pracodawcą osobisty Płońsk, ul. Mazowiecka 9.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Robót Inżynieryjnych Inżynieria Sp.z o.o - 2017-06-30 - Płońsk (mazowieckie)
Wykonywanie zbrojeń, praca zgodnie ze sztuką budowlaną
PR-BUD Robert Kycko - 2018-07-18 - Kalinowice (lubelskie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi, koordynacja przepływu towarów na magazynie, praca w magazynie odzieżowym, prowadzenie dokumentacji magazynowej, prognozowanie potrzeb magazynowych, tworzenie zamówień, zamawianie towarów. - Wynagrodzenie: 2000 do 2400 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 1 rok doświadczenie na w.w. stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce - 2016-02-26 - Nysa (opolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)
Kontakty z odbiorcami w krajach wschodnuch: Ukraina, Rosja, Kazachstan, Białoruś, Gruzja. Sprzedaż produktów firmy w tych krajach. Promocja. Obsługa biurowa. Kontakty z dostawcami z USA.
MEDCORP POLSKA ARKADIUSZ CHMIELOWSKI - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mława (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych .
SŁAWOMIR RADWAŃSKI DrukujToTu.pl - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, obliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, dokonywanie wpłat
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, realizacja czynności związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, ewidencja czasu pracy, realizacja czynności w zakresie aktualności obowiązków badań lekarskich pracowników, sporządzanie statystyki, wykazów itp. w zakresie spraw kadrowych
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-12-18 - Lubań (dolnośląskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PÓŁNOC Janina Chyczewska - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutowanie osób związanych z realizacją elektrycznych i teletechnicznych (projektowanie i wykonawstwo)
KABARPOL SP. Z O.O. SP.K. - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Zgierz (łódzkie)
Kontakt telefonicznych z klientem firmy, prowadzenie negocjajci z klientem, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem. Promocja oferowanych usług.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, oferty handlowe, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI WOKÓŁ TERENÓW PRZYSZKOLNYCH, KONSERWACJA I NAPRAWA WYPOSAŻENIA SZKOLNEGO, MALOWANIE POMIESZCZEŃ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ MALOWANIA, NAPRAWA URZĄDZEŃ, KOSZENIE, UPRAWNIENIA ELEKTRCZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU;
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta zarówno na linii prychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna sprzedaż produktów sieci Orange, Fortum.
Contact Center One sp. z o.o. - 2017-08-14 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz socjalnych,zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach,właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości,stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i kuchni,wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; min. 6 lat doświadczenia w japońskiej przedsiębiorstwie; doś. w dziale HR, administracji; znajomość języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znaj. spraw związanych z audytem wew., procedurami obowiązującymi w japońskiej grupie kapitałowej; gromadzenie, analizowanie danych związanych z planowaniem budżetu, opisywanie dok. związanych z korporacyjnymi wymogami prowadzenia audytów wewnętrznych, utrzymywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za współpracę między spółkami córkami, raportowanie do japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa kadrowa pracowników,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie list płac pracowników, umów zleceń i o dzieło,- naliczanie potrąceń,- sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, sprawozdań GUS, deklaracji PFRON,- obsługa ZFŚS,- obsługa PPE,- uzgadnianie kont rozdzielnika płac,
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)