SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI Nysa oferta pracy Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 485 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAWIECKA 24 A, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 485 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: cv na e-maila: hhpl (at) habufa.com
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 485 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra znajomość MS Office, Power Point, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie związane z kadrami, księgowością, logistyką oraz z obsługą klienta.
Nazwa pracodawcy: Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-maila: hhpl (at) habufa.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Justyna Janek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2016
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykanskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcją, ustalanie strategii oraz wspołpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Dzierżążno (pomorskie)
SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWYCH, LEASING, KREDYT, POŻYCZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębica (podkarpackie)
reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami , zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach. Osoba odpowiedzialna będzie za reprezentowanie firmy na terenie Białorusi, pozyskiwanie i współpraca z osobami posługującymi się językiem białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów w zakresie organizacyjnym, pomoc w wypełnianiu i prowadzenie dokumentacji szkoleń dofinansowanych, kontakt z instytucjami szkoleniowymi, przygotowanie bazy klientów
MS KOMPUTER S.C. - 2017-06-19 - Bochnia (małopolskie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
- dysponowanie materiałami hutniczymi- planowanie zakupów materiałów- optymalizacja zapasów dostępnych na magazynie- kontakt z dostawcami i pozyskiwanie ofert
Kuźnia "GLINIK" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych, fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży, budowanie dobrych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARENA S.A. - 2016-05-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Oborniki (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli wyrobów, analizowanie przyczyn powstawania niezgodności w przypadku reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, współuczestniczenie w budowie prototypów
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Rozliczanie godzin pracowników-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Realizacja zleceńPraca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00. Praca w biurze oraz w terenie.
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy:-sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na artykuły żywnościowe związane z planowaniem żywienia funkcjonariuszy SG, pracowników i innych osób w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, usługi w dziale żywnościowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-bieżące samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji środków trwałych Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej, prowadzenie książki kontowej wydatków budżetowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami na środki trwałe. Sporządzanie sprawozdań rocznych ze środków trwałych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych w zakresie działalności działu żywnościowego. Odpowiadanie za jego realizację zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udziału w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych działu żywnościowego,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i opiniowanie wniosków o odpłatne wyżywienie kierowane do Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem uzyskania zgody,-bieżące branie udziału w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie płac oraz sporządzanie listy płac, rozliczanie czasu pracy kierowców, kontrola poprawności dokumentów księgowych oraz ich dekretacja, księgowanie wyciągów bankowych, redagowanie pism, sporządzanie raportów na potrzeby zarządu, bieżąca pomoc w biurze, sporządzanie dokumentacji kadrowej.
ZA-BEL Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Nysa (opolskie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS - Wykształcenie: min. średnie pref. ekonomiczne i 6-letni staż pracy, wyższe i 4-letni staż; znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych i rachunkowości oraz dot. podatku VAT; zakres obowiązków: księgowanie rachunków dochodów wydzielonych, ZFSŚ, rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatku VAT, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami , sporządzanie sprawozdań z prowadzonych rachunków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi klienta; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
monter wod-kan zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnychPraca w delegacji
Marek Franczak Zakład Robót Inżynieryjnych FRAKOP - 2017-05-31 - Sławno (łódzkie)
pisanie ofert, prowadzenie budżetu, przepływ informacji i dok. proj.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa programów magazynowych, dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję, obsługa wózka widłowego oraz wózka elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kwidzyn (pomorskie)