SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Kościelna Wieś oferta pracy EUROWET Sp z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
Data publikacji: 2016-08-18
Lokalizacja: Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Pracodawca: EUROWET Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 10d, 62-811 Kościelna Wieś, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościelna Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OPERATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: TELEFONICZNA I BEZPOŚREDNIA OBGSŁUGA KLIENTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OTWARTOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DYSPOZYCYJNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KREATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SYSTEMATYCZNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w kontaktach z klientami i dostawcami, umiejętność współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, nastawienie biznesowe i silna motywacja, ukierunkowanie na sukces osobisty i firmy, gotowość do podróży służbowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy: EUROWET Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
Poznańska 10d, 62-811 Kościelna Wieś, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Gołuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościelna Wieś
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 10d
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.08.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie zamówień, sporządzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie ( w tym wyceny), monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)
obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży mieszkań, prezentowanie oferty, kompleksowa opieka posprzedażowa, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, budowanie wizerunku firmy, przygotowywanie raportów z działów sprzedażowych. Praca w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników sprzedaży; praca w młodym, dynamicznym zespole. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebielino (pomorskie)
kierowca-magazynier w hurtowni spożywczo rybnej
LAGUNA - 2017-09-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zakresie poszukiwania klientów i asortymentów z branży spożywczo- przemysłowej; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia- uzależniona od kompetencji i doświadczenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, konserwacja i rozwijanie sieci komputerowej. Praca na terenie różnych Domów Kultury w Bielsku - Białej, pomiędzy godz. 7.30 - 21.00 do uzgodnienia (do dyspozycji jest kierowca służbowy).
Miejski Dom Kultury w Bielsku-Białej - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników2. Sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, PFRON
WROŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-22 - Leszno (pomorskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzorowanie przygotowywania raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klienetm francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)
- realizacja strategii marketingowej firmy, tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach - tworzenie bazy klientów przygotowywanie ofert dla klientów i wysyłanie ofert - określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)- opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,- wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych- stała współpraca z działem handlowym, działem produkcji - realizacja innych zadań wynikających z pracy działuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Rozwój sprzedaży tradycyjnych artykułów pochodzenia orientalnego. Nawiązywanie kontaktów i udział w negocjacjach z dostawcami z Tunezji. Organizacja zakupu towarów i transportu, formalności celnych do Polski. Organizacja procesu sprzedaży - sprzedaż internetowa, zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny oferty konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym orazpozyskiwanie nowych klientów.
CARTHAGE MARZENA POPOWSKA - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzór techniczny nad przydzielonymi jednostkami. Stan techniczny nad jednostkami pływającymi.Utrzymanie jednostek morskich w pełnej gotowości.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)