SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Kościelna Wieś oferta pracy EUROWET Sp z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki

Data publikacji: 2016-08-18

Lokalizacja: Kościelna Wieś (wielkopolskie)

Pracodawca: EUROWET Sp z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 10d, 62-811 Kościelna Wieś, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościelna Wieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołuchów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OPERATYWNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: TELEFONICZNA I BEZPOŚREDNIA OBGSŁUGA KLIENTA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OTWARTOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DYSPOZYCYJNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KREATYWNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SYSTEMATYCZNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w kontaktach z klientami i dostawcami, umiejętność współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, nastawienie biznesowe i silna motywacja, ukierunkowanie na sukces osobisty i firmy, gotowość do podróży służbowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.

Nazwa pracodawcy: EUROWET Sp z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Adres pracodawcy:
Poznańska 10d, 62-811 Kościelna Wieś, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: pleszewski

Gmina pracodawcy: Gołuchów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kościelna Wieś

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 10d

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 18.08.2016

Oferta pracy ważna do: 29.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI I ZAOPATRZENIA - od 3 000 PLN

Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 915 PLN

wyszukiwanie zamówień, sporządzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie ( w tym wyceny), monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ USŁUG MOTORYZACYJNO-ŚLUSARSKICH - od 2 500 PLN

Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ARABSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - 2 100 - 7 000 PLN

obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MIESZKAŃ - od 3 500 PLN

Obsługa klienta w zakresie sprzedaży mieszkań, prezentowanie oferty, kompleksowa opieka posprzedażowa, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, budowanie wizerunku firmy, przygotowywanie raportów z działów sprzedażowych. Praca w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 3 200 PLN

budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników sprzedaży; praca w młodym, dynamicznym zespole. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebielino (pomorskie)

MAGAZYNIER-KIEROWCA - od 2 000 PLN

kierowca-magazynier w hurtowni spożywczo rybnej
LAGUNA - 2017-09-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAMY - HANDLOWIEC - od 1 750 PLN

Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 2 000 PLN

Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 400 PLN

Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY-HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zakresie poszukiwania klientów i asortymentów z branży spożywczo- przemysłowej; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia- uzależniona od kompetencji i doświadczenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH 3/4 ETATU - 2 500 - 3 000 PLN

Nadzorowanie, konserwacja i rozwijanie sieci komputerowej. Praca na terenie różnych Domów Kultury w Bielsku - Białej, pomiędzy godz. 7.30 - 21.00 do uzgodnienia (do dyspozycji jest kierowca służbowy).
Miejski Dom Kultury w Bielsku-Białej - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników2. Sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, PFRON
WROŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-22 - Leszno (pomorskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA / ASYSTENT PROJEKTANTA OCHRONY TECHNICZNEJ - od 3 500 PLN

OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO - od 3 500 PLN

nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 5 000 PLN

Nadzorowanie przygotowywania raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klienetm francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.PROCESU - od 3 400 PLN

wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 200 - 3 500 PLN

sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU(NR 5580) - od 2 100 PLN

- realizacja strategii marketingowej firmy, tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach - tworzenie bazy klientów przygotowywanie ofert dla klientów i wysyłanie ofert - określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)- opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,- wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych- stała współpraca z działem handlowym, działem produkcji - realizacja innych zadań wynikających z pracy działuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU HURTOWNI DANYCH - od 12 000 PLN

Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 3 800 PLN

Rozwój sprzedaży tradycyjnych artykułów pochodzenia orientalnego. Nawiązywanie kontaktów i udział w negocjacjach z dostawcami z Tunezji. Organizacja zakupu towarów i transportu, formalności celnych do Polski. Organizacja procesu sprzedaży - sprzedaż internetowa, zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny oferty konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym orazpozyskiwanie nowych klientów.
CARTHAGE MARZENA POPOWSKA - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA TECHNICZNY DS. MORSKICH - od 3 300 PLN

Nadzór techniczny nad przydzielonymi jednostkami. Stan techniczny nad jednostkami pływającymi.Utrzymanie jednostek morskich w pełnej gotowości.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (STANOWISKO SAMODZIELNE) - od 3 500 PLN

kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)


Wybierz powiat