SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Kołobrzeg oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 72, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, znajomość MS Office, Exel, Word
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Koszalińska 72, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 72
Profil działalności pracodawcy: hotele i podobne obiekty
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów spółki w tym: przyjmowanie zamówień, współpraca przy planowaniu produkcji, współpraca przy realizacji dostaw do klientów.
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Odpowiedzialność za wizerunek marki i produktów, tworzenie strategii i działań marketingowych, realizacja procesu wdrażania nowych produktów na rynek od strony marketingowej, kreowanie oraz wdrażanie działań i akcji wspierających sprzedaż produktów w różnych kanałach dystrybucji, planowanie i realizacja budżetu marketingowego, współpraca z pozostałymi działami firmy, analiza i monitorowanie działań konkurencji w Polsce i za granicą, współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, analiza efektywności prowadzonych działań oraz bieżące raportowanie.
FORMASTER S.A. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Krajowy transport towarów.
SKUP-SPRZEDAŻ-WYRÓB Wyrobów Wiklinowych Tadeusz Strojek Sarzyna 917 - 2018-04-24 - Sarzyna (podkarpackie)
Obsługa procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami i odbiorcami oraz przewoźnikami i spedytorami.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gdańsk (pomorskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość jęz. angielskiego (Native Speaker); negocjacje; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż wyrobów firmowych, utrzymanie kontaktóe ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 77 26.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA I PROCESU SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z INSTALATORAMI, FIRMAMI WYKONAWCZYMI, WYKONYWANIE WYCEN)BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI I PARTNERAMI HANDLOWYMI,PROFESJONALNE DORADZTWO TECHNICZNE DLA KLIENTÓW,MONITOROWANIE RYNKU POD KĄTEM PROWADZONYCH I PLANOWANYCH INWESTYCJI
PRZEDSIĘBIORSTWO "FERRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. technicznych w spółdzielni - nadzór nad remontami, naprawami.sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa POD JAWORAMI - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Skuteczne udzielanie pomocy technicznej pierwszego/drugiego/trzeciego poziomu klientom z całego świata za pośrednictwem telefonu, korespondencji e-mail, Internetu oraz na odległość na przypisanych obszarach. Posługiwanie się narzędziami do usuwania błędów oraz przeprowadzanie prostych i umiarkowanie trudnych symulacji laboratoryjnych w celu dokonania analizy zaistniałych problemów oraz rozpoznania rozwiązań.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
- bieżące uzupełniania informacji w systemie - kontakt z marketami w celu usprawnienia działań logistycznych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie procedur związanych z dystrybucją produktów (handel towarami przemysłowymi). Odpowiedzialność za dokumenty związane z importem danego surowca (wypełnianie, przekazywanie, kontakty logistyczne).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO :• BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE• NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW• SEGREGACJA DOKUMENTÓWKANDYDATOM OFERUJEMY:• STABILNE ZATRUDNIENIE W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE• PRACĘ W MŁODYM, ENERGICZNYM ZESPOLE• PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY• MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA
VOICE NET SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych; wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
Księgowanie faktur, prowadzenie rachunków klientów holenderskojęzycznych, bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Grójec (mazowieckie)
obsluga klienta anglojezycznego i hiszpańskojęzycznego(telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne; prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)