SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Rzeszów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "FERRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA I PROCESU SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z INSTALATORAMI, FIRMAMI WYKONAWCZYMI, WYKONYWANIE WYCEN)BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI I PARTNERAMI HANDLOWYMI,PROFESJONALNE DORADZTWO TECHNICZNE DLA KLIENTÓW,MONITOROWANIE RYNKU POD KĄTEM PROWADZONYCH I PLANOWANYCH INWESTYCJI
Data publikacji: 2016-09-09
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "FERRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POŁONIŃSKA 20, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA I PROCESU SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z INSTALATORAMI, FIRMAMI WYKONAWCZYMI, WYKONYWANIE WYCEN)BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI I PARTNERAMI HANDLOWYMI,PROFESJONALNE DORADZTWO TECHNICZNE DLA KLIENTÓW,MONITOROWANIE RYNKU POD KĄTEM PROWADZONYCH I PLANOWANYCH INWESTYCJI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ BRANŻY INSTALACYJNEJ, GRZEWCZEJ I SANITARNEJ, ZNAJOMOŚĆ LOKALNEGO RYNKU INWESTYCJI I WYKONAWCÓW,SPRAWNA OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ PAKIETU MS OF[Umiejętność 1] : WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE - PREFEROWANY ABSOLWENT INŻYNIERII ŚRODOWISKA - OCHRONY ŚRODOWISKA
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "FERRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
POŁONIŃSKA 20, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: POŁONIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.09.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapi dla poprawy samopoczucia osób, eleiminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony, 2 zmiany: 8-16, 14-22.Oferta pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży. Praca w godzinach 8-16, 11-19.Pierwsza umowa to umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na czas określony.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Kliczków (dolnośląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Przeds. Wielobr. MAXTOP - 2016-05-06 - Sławków (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
- Rekrutacja pracowników z Ukrainy. Opieka nad nimi. Tłumaczenie dokumentów.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Nastepnie umowa na min. 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Przedbórz (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Chocznia (małopolskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Prowadzenie rejestrów wszelkiej korespondencji w systemie (zapytania ofertowe, faktury zakupowe itp.). Zapewnianie obiegu poczty wewnątrz spółki. Sporządzanie pism do kontrahentów na wniosek przełożonych. Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie interesantów itp.). Realizowanie zadań wynikających z procedur i instrukcji zintegrowanego procesu zarządzania.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Częstochowa (śląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)
rekrutacja, selekcja pracowników na staowiska robotnicze, bieżąca współpraca z osobami decyzyjnymi na obiektach obsługiwanych przez firmę, prawidłowe i terminowe przekazywanie akt do kadr, nadzór nad pracownikami wykonującymi usługę, kompletowanie akt personalnych pracowników, inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaz internetowa sprzętu sportowego
Abisal Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytom (śląskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień , współpraca z działem produkcji.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-10-18 - Siedlce (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-03-06 - Zgierz (łódzkie)
Nadzór na ddokumentacją, organizacja transportu, wystawianie dokumentów transportowych, wystawianie faktur. Wynagodzenie do uzgodnienia min. 2000 zł
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
1. Sprzedaż produktów firmy.2. Poszukiwanie potencjalnych klientów.3. Reklama i promocja firmy.4. Praca telemarketera.5. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.6. Praca kierowcy pojazdu służbowego.7. Usługi serwisowe na terenie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Łęczyca (łódzkie)