SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE KAS FISKALNYCH Tajęcina oferta pracy OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE KAS FISKALNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Data publikacji: 2018-02-20
Lokalizacja: Tajęcina (podkarpackie)
Pracodawca: OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-002 Tajęcina 113, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE KAS FISKALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tajęcina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w sprzedaży Wiedzę z zakresu rozwiązań IT i systemów sprzedażowychWykształcenie wyższeUmiejętność nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z KlientemBardzo dobra organizacja pracyZnajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnymPrawo jazdy kategorii B.
Nazwa pracodawcy: OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-002 Tajęcina 113, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tajęcina
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
Obsługa zamówień, poczty internetowej i telefonu.
HEATING-INSTAL S.C. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile S.A.,realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,profesjonalna obsługa klientów T-Mobile
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-11-04 - Sztum (pomorskie)
kontrolowanie stanów magazynowych
"SOLID SECURITY" SP.Z.O.O. - 2015-11-19 - Będzin (śląskie)
Pomoc w obsłudze magazynu
Fabryka Urządzeń Technicznych ALCON Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Żmigród (dolnośląskie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
OPS Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
test rynku pracyzarządzanie i rozszerzenie firmy na rynki wschodnie, nawiązanie kontaktów w Rosji i Czechach i Ukrainie, poszukiwanie kandydatów do pracyw w/w krajach. Praca w Polsce i Czechach.
P.P.H.U ODESSA Bogdan Młynarczyk - 2017-06-30 - Świdnica (dolnośląskie)
specjalista ds. kosztorysowania nadzoru i kierowania rabatami
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Sochocinie - 2017-08-30 - Sochocin (mazowieckie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-11-25 - Witnica (lubuskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnieniu wsparcia przedofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Realizacja wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Prace w Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
Szpital Powiatowy we Wrześni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Września (wielkopolskie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
Pełnienie obowiązków zgodnie z rozporządzeniem o służbie BHP.
OKPOL Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Skarbimierz (opolskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych; bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości; zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców; nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej; identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami; bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; znajomość przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-11-14 - Lublin (lubelskie)
Rozliczenia dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży ( kontakt z pracodawcą tel : 722337773 )
Enforest Sp.zo.o - 2017-06-21 - Wińsko (dolnośląskie)
Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
Raportowanie danych z systemów w języku angielskim i hiszpańskim. Przygotowywanie planów szkoleniowych zgodnie z potrzebami organizacji. Zarządzanie dostawcami szkoleń. Rozwój systemow szkoleniowych. Uzupełnianie baz danych. Przygotowywanie raportów i prezentacji w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim. Realizacja projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny zklientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalista w dziale obslugi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)