SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Marciszów oferta pracy Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Marciszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadrzeczna 87, 58-410 Marciszów, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marciszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Marciszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w dziale sprzedaży, dokładność , dyspozycyjność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 29, 56-160 Wińsko, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na mail: sekretariat (at) enforest.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wińsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wińsko
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola jakości mebli, dopuszczanie towaru do wysyłki
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Krajenka (wielkopolskie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo prawne. Szczegółowy zakres obowiązków zostanie przedstawiony na rozmowie kwalifikacyjnej.
BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE - 2017-10-09 - Legionowo (mazowieckie)
•PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z ZAKRESU GOSPODARKI ODPADOWEJ (SUROWCE WTÓRNE - TWORZYWA SZTUCZNE)- WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW (KPO)- PROWADZENIE EWIDENCJI KPO (WŁASNYCH I OBCYCH)- PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW (KEO)- EWIDENCJA PRZETWARZANIA ODPADÓW (PPO)- WYSTAWIANIE, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O POTWIERDZENIE RECYKLINGU/ODZYSKU- WYSTAWIANIE DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO RECYKLING/ODZYSK•UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI•PRZYGOTOWANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM ODPADÓW (SUROWCÓW WTÓRNYCH)
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potzrby firmy, fachowe doradztwo w zakresie kosmetologii, współpraca z działem szkoleń,
Grehen sp. z o.o. - 2018-03-15 - Celestynów (mazowieckie)
Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów ( słuchaczy ) zgodnie ze standardami firmy , planowanie i realizacja działań promocyjnych (np. plakatowanie , prelekcje w szkołach itp)Dla celów promocyjnych kandydat powinień posiadać własny środek transportu ( zwrot kosztów użytkowania )
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-11 - Oświęcim (małopolskie)
Optymalizacja Kont klientów Google AdWords
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa cateringów, obsługa imprez
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Legnica (dolnośląskie)
PROJEKTOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI 2D ORAZ NADZÓR NAD PROCESEM WDRAŻANIA JEJ DO PRODUKCJI
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2015-12-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w usługach transportowych
Bogdan Borys KAMIENIARSTWO ZHU "BOREX" Eksport-Import - 2017-11-08 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie i weryfikacja umów, regulaminów, wsparcie procesu ich negocjowania, dokonywanie analiz prawnych, udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa oraz wykładni przepisów,
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Żory (śląskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa frezarki manualnej, przygotowanie materiału na pile, wykonywanie drobnych robót ślusarskich. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej (możliwa praca w soboty oraz na dwie zmiany).
ELOPAR-ELEKTRYKA SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
koordynacja stanów magazynowych i dostępności materiałów do produkcji, składanie zamówień u dostawców, przygotowywanie zapytań ofertowych , prowadzenie dokumentacji magazynowej, organizacja transportów; godz. pracy 8-16, możliwość nadgodzin i premie; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Redzikowo (pomorskie)
-kompleksowa obsługa sekretariatu-obsługa klientów detalicznych-obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących-prowadzenie kasy gotówkowej-tworzenie dokumentów: RO, PZ, WZ, RW, FA, FKOR, KW, KP, RK, RKZ-tworzenie kwitów wagowych i paletowych-przyjmowanie zamówień-prowadzenie grafiku wywozów-organizowanie transportów-sporządzanie zleceń transportowych-czuwanie nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie -sporządzenie pism, e-maili, raportów i analiz na potrzeby przełożonego-zaopatrzenie biura
Grupa Producentów Rolnych MICHEL PASZE w upadłości Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Bruszczewo (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji kablowych dla klientów indywidualnych na sieciEtth oraz CU
Calipso.pl Haber Robert - 2017-08-01 - Opole (opolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia wzroku
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa, konserwacja urzadzeń i instalacji elektroenergetycznych, oświetlenia, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji i stacji uzdatniania wody, drobne naprawy i usuwanie usterek.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, kontakt z klientem, obsługa poczty i korespondencji,Kontakt z pracodawcą: aplikacje (at) ftrans.pl lub 71 721 92 92.
Ftrans Logistyka Sp. z o.o. sp. k. - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane z uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sadzenie, naworzenie roślin- zaopatrywanie punktów sprzedaży- pielęgnacja roślinSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
prowadzenie rekrutacji; współpraca z Urzędem Pracy; prowadzenie dokumentacji pracowniczej
ILP Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)