SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI Legionowo oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo prawne. Szczegółowy zakres obowiązków zostanie przedstawiony na rozmowie kwalifikacyjnej.
Data publikacji: 2017-10-09
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo prawne. Szczegółowy zakres obowiązków zostanie przedstawiony na rozmowie kwalifikacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność czytania przepisów i ich interpretacji, formułowania wniosków i zaleceń. Doświadczenie w bankowości lub w innych instytutach finansowych.
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 09.10.2017
Oferta pracy ważna do: 09.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami,Wstępne negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,Przygotowywanie wezwań do zapłaty,Monitorowanie spłaty należności,Współpraca z kancelarią komornika, Przygotowywanie dokumentacji dla spraw jakie mają trafić na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego,Prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych,Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej,Współpraca z agencjami windykacyjnymi,Realizacja planów zbiórki odzyskanych należności (realizowanie norm w zakresie wartości kwot odzyskanych),Analizowanie i raportowanie przełożonemu osiąganych wyników ,Dbanie o jakość obsługi klienta oraz terminową realizację zadań,Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych.nadzór / wykonywanie zadań windykacyjnych/ w spółce i podmiotach powiązanych.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, wprowadzanie i nadzór zamówień specjalnych klienta, organizowanie wysyłek specjalnych, koordynacja prowadzonego projektu. Praca w godz. 7:00-15:00/8:00-16:00
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-11-07 - Nowa Sól (lubuskie)
Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Żachy-Pawły (mazowieckie)
Wyszukiwanie możliwości uzyskania dostacji na sprawy związane z ochroną środowiska. Pisanie wniosków.
Zielona Krajna - 2019-01-10 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,Realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki,Obsługa klientów w procesie sprzedaży (telefonicznie i mailowo)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zebrzydowice (małopolskie)
Analiza realizacji zaopatrzenia,tworzenie zapytań cenowych, negocjacje z kontrahentami,analiza ofert.
BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński - 2017-01-16 - Kolbuszowa (podkarpackie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, do podstawy wynagrodzernia doliczana jest premia
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
praca z uczniami, nauka j. angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum
Zespół Szkół Samoarządowe Gimnazjum i Szkoła Podstawowa - 2016-11-23 - Bronikowo (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( kadry, płace).Samodzielne stanowisko pracy.
"Sancro" Fabryka Mebli Spółka z o.o. - 2018-10-24 - Targowiska (podkarpackie)
Specjalista ds. inwestycji
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-09-28 - Białka (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Włoch, Turcji i innych obszarów Europy oraz nadzór nad produkcją kebabu zgodnie z wymogami klientów
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu do GUS, sprządzanie grafików czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnieniem pracowników.Godziny pracy 7-15
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Sprzedaż motocykli i quadów (stacjonarna i internetowa).2. Przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych.3. Realizacja pełnego procesu zamówień.4. Nadzór nad poprawnością procesu realizaci zamówień.5. Obsługa dokumentów sprzedaży.6. Obsługa aukcji Allegro.7. Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze tandardami firmy.8. Współpraca z działem serwisu.9. Wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększenia sprzedaży.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2017-10-11 - Łęczyca (łódzkie)
Gromadzenie informacji rynkowych opracowanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,
Firma Handlowo Usługowa GNSBUD - 2018-07-12 - Świebodzin (małopolskie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale produkcji nadzoru i sprzedaży. Konieczna znajomość branży włókienniczej. Staż nie jest wymagany.
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
Sprzedaż produktów firmowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zambrów (podlaskie)
Rozwijanie sprzedaży u dotychczasowych klientów. Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach krajowych i zagranicznych(telefoniczne, mailowe, bezpośrednie). Badanie potrzeb potencjalnych klientów. Opracowywanie analiz i raportów. udział w szkoleniach organizowanych przez firmę. Współpraca dyrektorem działu w zapewnienia pełnej funkcjonalności działu. Udział w bieżących projektach realizowanych przez dział handlowy.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2017-05-15 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Międzychód (wielkopolskie)
Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy w Siedlcach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko specjalisty ds. rozwoju zawodowego realizującego zadania: Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców. Analiza lokalnego rynku pracy. Badanie potrzeb w zakresie kształcenia. Prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów. Sporządzanie kwartalnych i rocznych planów szkoleń oraz sprawozdań z ich realizacji. Promowanie prowadzonej działalności szkoleniowej.
Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie - 2016-03-08 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentamii , poszukiwanie nowych kontraktów,wielokierunkowe rozpoznawanie międzynarodowego rynku gier , dbanie o utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Ocena sprawności instalacji urządzeń elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania, prace konserwacyjne, wykonywanie przeglądów roboczych budynków i terenów zewnetrznych, praca w godz. 8-16
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-01-26 - Opole (opolskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych: weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych, sporządzanie ofert na badania, kontakt z klientem, udział w poszukiwaniu i realizacja projektów badawczych, opracowywanie i wdrażanie mmetodyk badawczych
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2018-11-16 - Józefów (mazowieckie)