SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Siedlce oferta pracy Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy w Siedlcach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko specjalisty ds. rozwoju zawodowego realizującego zadania: Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców. Analiza lokalnego rynku pracy. Badanie potrzeb w zakresie kształcenia. Prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów. Sporządzanie kwartalnych i rocznych planów szkoleń oraz sprawozdań z ich realizacji. Promowanie prowadzonej działalności szkoleniowej.
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 28, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy w Siedlcach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko specjalisty ds. rozwoju zawodowego realizującego zadania: Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców. Analiza lokalnego rynku pracy. Badanie potrzeb w zakresie kształcenia. Prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów. Sporządzanie kwartalnych i rocznych planów szkoleń oraz sprawozdań z ich realizacji. Promowanie prowadzonej działalności szkoleniowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, ogólna znajomość rynku pracy, edukacji i szkoleń, dokładność, inicjatywa, zaangażowanie, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
3 Maja 28, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Curriculum Vitae opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.),2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).Kopie zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, itp. oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście na adres CEiPM w Siedlcach, ul 3-go Maja 28 (III piętro, pokój 317), 08-110 Siedlce do 18.03.2016 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: www.mazowiecka.ohp.pl
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2016
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 06.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Układanie jadłospisów, sporządzanie asygnat.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium Białorusi, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Białorusi, sprzedaż produktów odbiorcom z terenu Białorusi, nadzorowanie realizowanych kontraktów z kontrahentami z Republiki Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łaszczów (lubelskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Opole (opolskie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Mołdawii i Rumunii w branży budowlanej;sala C
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy
Hurtownia Motoryzacyjna Motpol Sp.j. - 2016-04-22 - Dalanówek (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-02-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Sprzedaż towaru, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem, realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych zadań, WYNAGRODZENIE BĘDZIE USTALONE INDYWIDUALNIE
CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska - 2016-09-27 - Witnica (lubuskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2017-11-14 - Brzesko (małopolskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
,zakres czynności: współpraca z klientami firmy w zakresie wsparcia działań exportowych, współpraca z działem marketing, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska sp. z o.o. - 2016-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedawca w sklepie meblowym na Dębowej w Elblągu. obsługa klienta , obsługa komputera. Przyjmowanie zamówień.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROBTO - 2017-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie umów w językach: rosyjskim, ukraińskim, angielskim, bezpośredni kontakt z kontrahentami oraz pracownikami spoza UE
TIMBERWORKS SP z o.o. - 2017-05-08 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalej, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Solina (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmuje się przygotowaniem metalowych detali do procesu pasywacji: załadunkiem wkładu do kosza-transportera, włożeniem za pomocą suwnicy detali do wanien z roztworem chemicznym oraz rozładunkiem detali
SECESPOL Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
branża budowlana - aktywne pozyskiwanie klientów, monitorowanie i rozwijanie wizerunku firmy w internecie, kontakt z inwestorami zagranicznymi
CONVERTPLAST 7 SP. Z O. O. - 2016-11-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wypiek pieczywa
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2017-02-03 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)