SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU Rzeszów oferta pracy MQX Polska sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Wynagrodzenie: do 5 500 PLN
Zakres obowiązków: ,zakres czynności: współpraca z klientami firmy w zakresie wsparcia działań exportowych, współpraca z działem marketing, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MQX Polska sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
,zakres czynności: współpraca z klientami firmy w zakresie wsparcia działań exportowych, współpraca z działem marketing, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego lub niemieckiego lub innego, biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, współpraca z działami marketingu, doświadczenie we współpracy z importerami lub exporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, samodzielność.
Nazwa pracodawcy: MQX Polska sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Cicha, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oosby bezrobotne lub poszukujące pracy proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: info (at) polskiexport.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Cicha
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na Wspólnocie Mieszkaniowej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Górników Redenu, budynek 5 klatkowy 4 piętrowy, praca od poniedziałku do piątku w godzinach porannych
Usługi Czystościowo-Porządkowe "WESTA" Anna Rakoczy - 2017-12-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kotarwice (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji technologicznej
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Żeroniczki (wielkopolskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
obsługa kadr i płac w szkole, obsługa programów komputerowych
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. RADY EUROPY W LUBINIE - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
pielęgnacja dłoni, pielęgnaja stóp, obsługa recepcji
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2018-03-15 - Wschowa (lubuskie)
planowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień, dostaw, materiałów, zapewnienie terminowej realizacji zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji, współtworzenie umów z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, poszukiwanie nowych, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, nadzorowanie reklamacji
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-02-01 - Łańcut (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wołów (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, zmówienia
GREEN Magdalena Moczulska - 2018-04-10 - Tychy (śląskie)
1. Obsługa klienta przychodzącego do biura oraz przez telefon;2. Organizacja spotkań sprzedawcy z klientami;3. Obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży;4. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej;5. Dostarczanie / odbieranie dokumentacji od klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Współpraca z centrum wiedzy, działem HR oraz działem płac w celu utrzymania precyzji danych podczas procesów wynagrodzeń. Administracja systemów wynagrodzeń w firmie zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem wynagradzania. Nadzór części procesów biorąc odpowiedzialność za osiągnięcie oczekiwanego efektu. Zapewnienie współpracy ze specjalistami ds. Procesów w sprawach dotyczących zmian pracowniczych. Branie udziału w procesach wynagrodzeń oraz mobilności.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników i wypłatą wynagrodzeń.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jolanta Janowska - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, prace porządkowe. Wynagrodzenie na okresie próbnym 13,5 zł/h + dodatki, następnie 14,10 zł/h brutto + dodatki. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) na trzy zmiany w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
BP POLSKA SERVICES Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja zadań przewozowych. Wydawanie kart drogowych kierowcom. Przyjmowanie do realizacji zadań przewozowych, prowadzenie rejestrów, obsługa kas fizkalnych. Tworzenie harmonogramów pracy kierowców. Koordynacja zadań kierowcom.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Gostynin (mazowieckie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów , przy organizacji spotkań z kontrahentami, , poszukiwanie nowych , utrzymywanie pozytywnych kontaktów z partnerami z Brazylii
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów firmy, Dysponowanie materiałów produkcyjnych,Sprzedaż wyrobów gotowych, Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej, Koordynowanie i nadzór spraw związanych z realizacją prowadzonych zleceń produkcyjnych. Praca w godz 07:00-15:00
Farbyka Aparatury i Urządzeń FAMET S.A. - 2016-07-20 - Opole (opolskie)
Nauczanie, opieka nad uczniami, inne obowiązki wynikające z zawodu nauczyciela.
Stowarzyszenie Szkoła i Wieś - 2017-07-05 - Paszenki (lubelskie)
Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zbrojeń - praca na wysokościach pow. 3 m
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2017-03-23 - Koniuszowa (małopolskie)
samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowiązków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambrów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt z klientem-obsługa.Obsługa komputera. Kosmetyka pojazdów osobowych przy wykorzystaniu urządzeń parowych.
PHU SKYPARK Władysław KRUGŁY - 2018-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie listy płac,prowadzenie i kontrola dokumentacji,sporządzanie poism,inne prace zlececone przez przełożonego.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta,prace biurowe. Do wynagrodzenia doliczana prowizja
AGRIP S.C. R.TRAJNEROWICZ, P. DRZYMAŁA - 2016-05-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)