SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Witnica oferta pracy CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż towaru, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem, realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych zadań, WYNAGRODZENIE BĘDZIE USTALONE INDYWIDUALNIE
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Witnica (lubuskie)
Pracodawca: CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANKA KRASICKIEGO 22, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż towaru, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem, realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych zadań, WYNAGRODZENIE BĘDZIE USTALONE INDYWIDUALNIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Witnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorzowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Witnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność, kreatywność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy:
CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
JANKA KRASICKIEGO 22, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: gorzowski
Gmina pracodawcy: Witnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Witnica
Adres strony pracodawcy: www.citybiuro.pl
Ulica pracodawcy: JANKA KRASICKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA ART. BIUROWYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)
- Udział w procesach rekrutacyjnych. Prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami. Przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem pracowników. Archiwizacja dokumentacji pracowniczych. Ewidencja szkoleń. badań lekarskich. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie). Doświadczenie 2 lata na podobnym stanowisku. Obsługa pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV, list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Katowice (śląskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNIE Z PROFILEM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA,AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI,RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Rachunkowość jednostki, naliczanie wynagrodzenia, rozliczenia z ZUS, sporzadzanie sprawozdań itp.
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2016-11-25 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Kontakt z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
SGS POLSKA SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Komunikatywność i zaangażowanie, znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Obsługa programu do obsługi zleceń i fakturowania, komunikacja z kontrahentami firmy z obszaru UE. Kontakt z pracodawcą osobisty.Rybnicki oddział licencjonowanej firmy transportowo-spedycyjnej poszukuje osoby do obsługi kwestii burowych. Firma zapewnia szkolenia wdrożeniowe, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę pracy.
BROKERCARGO SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Rybnik (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych; Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień;Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych - stolarka otworowa z aluminium
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
rekrutacja pracowników z terenu Europy Wschodniej, załatwianie spraw pobytowych i legalizacja pracy cudzoziemców
Legalpol Sp. Z O.O. Sp. K. - 2018-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; sporządzanie i weryfikacja list płac; sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Obsługa klienta: sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klienta, obsługa klienta, obsługa posprzedażowa.
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-08-23 - Gdynia (pomorskie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 7:00-15:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, sprawozdawczość GUS, ZUS, SIO, obsługa Gdańskiej Platformy Edukacyjnej.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodne z projektem
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Lubostroń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie administracji kadrowej naliczanie wypłat i kontrolazestawień nieobecności pracowników przygotowywanie dokumentów dowypłaty zasiłków sporządzanie deklaracji PIT dla pracownikówzatrudnionych i zwolnionych kontrola aktualności badań lekarskich,szkoleń BHP itp. ewidencja i kontrola zasiłków, urlopów, okresówzwolnień z opłacania składek w ZUS sporządzanie umów o pracę,świadectw pracy itp. sprawdzanie dokumentów pod względemformalno-rachunkowym; dekretacja i wprowadzanie do systemufinansowo-księgowego dokumentów; przygotowywanie i wysyłaniekorespondencji do kontrahentów, urzędów i banków; wypełnianieformularzy podatkowych; archiwizowanie dowodów księgowych; inneprace biurowe. Praca od 9-17
Księgowość Pl Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-02 - Opole (opolskie)
transport,odbiór odpadów
REMONDIS OLSZTYN Sp.z o.o. S.K.A. - 2017-06-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowca i pomoc w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)