SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA Kolbuszowa oferta pracy BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza realizacji zaopatrzenia,tworzenie zapytań cenowych, negocjacje z kontrahentami,analiza ofert.
Data publikacji: 2017-01-16
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Handlowa 4, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza realizacji zaopatrzenia,tworzenie zapytań cenowych, negocjacje z kontrahentami,analiza ofert.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejetność negocjacji,chęci do pracy.
Nazwa pracodawcy:
BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
TARNOBRZESKA 40, 36-100 Kolbuszowa Dolna, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie, które posiadają ustalony I lub II profil pomocy i spełniają wymagania pracodawcy zgłoszone w ofercie, proszone są o zgłoszenie się do swojego doradcy klienta,który wyda skierowanie do pracy. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą - numer telefonu 609806800
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa Dolna
Ulica pracodawcy: TARNOBRZESKA
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2017
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 11.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Współtworzenie planu produkcyjnego firmy, organizacja pracy, a także prowadzenie projektów i kontrola dokumentacji technicznej, raportowanie w języku koreańskim. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie robót blacharsko-dekarskich oraz ogólnobudowlanych na terenie Polski. Wymagane prawo jazdy kategorii B, praca jednozmianowa w godz od 7.00 do 15.00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO BUDOWLANYCH MACIONCZYK ANDRZEJ - 2016-04-15 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
KONTAKT I POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI W SPRAWACH DOT. SPRZEDAŻY TOWARU (JĘZYK WIETMAŃSKI, CHIŃSKI), POSZUKIWANIE POTENCJALNYCH NABYWCÓW I ZBYWCÓW, POSZUKIWANIE OFERT DLA PRACODAWCYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, KONTAKT Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA WIETNAMSKIEGO I CHIŃSKIEGO NA POZIOMIE MIN. DOBRYMMIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINA
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakty z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy i indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie sprzedaży, zarządzanie logistyczne, koordynowanie dystrybucji, zaopatrzenia, transportu.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii. Ściśle współpracuje z innymi działami, szczególnie z działem marketingu przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny. Komunikuje oraz prezentuje główne wydarzenia firmowe, jak i branżowe w ramach organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
wdrażanie strategii i metod promocji, kreowanie polityki sprzedaży, analiza potrzeb klientów gromadzenie informacji rynkowych, praca w terenie, usługi w zakresie holowania pojazdów na terenie kraju i Europy, sprzedaż i kupno samochodów osobowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Świdnica (lubuskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska pracy
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2016-04-12 - Karniowice (małopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
Produkt: kamienie ozdobnezakres obowiązków: obsługa poczty elektronicznych, kontakt mailowy i sms-owy z klientami, obsługa sklepu allegro (Easy Uploader),tworzenie aukcji allegro (Easy Uploader),tworzenie ogłoszeń reklamowych i obsługa portali reklamowych, obsługa strony www,obsługa straony Facebook,obsługa zamówień, relaizacja wysyłek online,tworzenie zestawień, satystyk, ofert itp. Praca zdalna przy komputerze w domu - możliwość zwrotu kosztów za internet.praca w godzinach 7-15 lub 8-16kontakt kandydatów z pracodawcą: 664 538 901Sala A, C, D, H
PAWEŁ RYNG MAXPOL-BUD - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizowanie planów sprzedażowych Wprowadzanie produktów na rynki międzynarodoweAnaliza konkurencji, rynków i produktów oraz przygotowywanie nowych kierunków ekspansjiReprezentowanie firmy za granicąKreowanie pozycji marki na podległych rynkachPoszukiwanie nowych klientówUtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto (okres próbny) + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia w branży reklamowo-wydawniczej bądź doświadczenie w branży pokrewnej (handlowiec). Łatwe nawiązywanie kontaktów bezpośrednich. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-62-14) lub e-mail: fajnapraca (at) s-print.com.pl
"S-PRINT 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
-Przygotowanie i ustawienie maszyn zgodnie ze specyfikacją zleceń produkcyjnych,-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,-Kontrola zgodności wyprodukowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w dokumentach produkcyjnych-Kontakt telefoniczny: 691-337-965-Kontakt e-mail: anna.sztachanska (at) grupaprogres.pl
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2017-12-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa kontrachentów przy wystawianiu ofert sprzedażowych, obsługa biura. OFERTA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PROGRAM REGIONALNY 30 - 50
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzgów (łódzkie)
zamawianie, negocjowanie cen i warunków zakupu materiałów i art. spożywczych, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji ruchu i stanów zapasów, składanie sprawozdań oraz innych wymaganych ewidencji, kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu magazynowego ze stanem ewidencyjnym, dbanie o porządek w magazynie, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii, ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni
L&P Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)