SPECJALISTA/INSPEKTOR Gorzów Wielkopolski oferta pracy Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp.
Stanowisko: SPECJALISTA/INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MICKIEWICZA 12b, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie zawodowe ekonomiczne lub administracyjne lub wyższe ekonomiczne, adm.
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
MICKIEWICZA 12b, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : kont.osob.8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 12b
Profil działalności pracodawcy: nadzór sanitarno-epidemiologiczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 03.04.2017
Oferta pracy ważna do: 03.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji sprzedażowych z klientami, raportowanie wykonywanych obowiązków.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: elektroniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie dok. związanych z obsługą klienta, prowadzenie wywiadu finansowego i przedstawienie klientowi wyczerpującej oferty finansowej, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gniezno (wielkopolskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji kontaktów biznesowych z klientami z sektora B2B, sprzedaż usług prze telefon (rozmowy wychodzące i przychodzące), tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów, wsparcie w umawianiu wizyt handlowych. Praca w Jaworzu od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
AGAPE FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Jaworze (śląskie)
- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I SPRAW REMONTOWYCH W OBIEKTACH MAJĄCYCH ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWE WARUNKI PRACY OSÓB ZATRUDNIONYCH W SPÓŁDZIELNI;- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCI WŁASNYCH I DZIERŻAWIONYCH,- PROWADZENIE KSIĄG OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ORGANIZOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW,- ORGANIZOWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBIEKTACH SPÓŁDZIELNI,- WSPÓŁPRACA ZE STANOWISKIEM BHP I P.POŻ W ZAKRESIE POPRAWY WARUNKÓW PRACY,- GOSPODAROWANIE PRZEDMIOTAMI NIETRWAŁYMI SPÓŁDZIELNI,- PRAWO JAZDY KAT.B.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Zarządzanie obiektami administr. przez Oddział, prowadzenie ksiąg, rejestrów, przeglądów budynków.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Informacja w BIP: http://www.cuwo.lodz.pl/Nabory/Specjalista/Ogloszenie_o_naborze_Specjalista_ds_ksiegowosci.pdf
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie ofert i polis, sprządzanie raportów z pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zmywanie naczyń
E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp. K - 2016-05-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Brody Małe (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Karpacz (dolnośląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
rozliczanie podatków i składek na ubezpieczenie społeczne
TAX-PRO LESZEK KURCIN - 2018-09-21 - Złotów (wielkopolskie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kontakt z klientem biznesowym z Rosji, Ukrainy, prowadzenie sprzedaży, analiza sprzedaży i statystyki
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Poronin (małopolskie)
Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Tworzenie raportów,Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej,Integracja oprogramowania z systemami ERP, Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.),Integracja oprogramowania z wycinarką laserową,Obsługa powdrożeniowa;
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży-sprzedaż urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, pozyskiwanie klientów, wyjazdy na teren województwa dolnośląskiego. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Białystok (podlaskie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze,bieżąca obsluga klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń, obliczanie składek ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNEJ DANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)