SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PROJEKTÓW Rychwał oferta pracy ReComp Bujakowski, Majewski s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa projektów unijnych realizowanych przez firmę ReComp
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Rychwał (wielkopolskie)
Pracodawca: ReComp Bujakowski, Majewski s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sportowa 34, 62-570 Rychwał, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa projektów unijnych realizowanych przez firmę ReComp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rychwał
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rychwał
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Data zakończenia pracy: 22.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KORZYSTANIE Z INTERNETU
Nazwa pracodawcy: ReComp Bujakowski, Majewski s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
GRABOWSKA 26/A, 62-570 Rychwał, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: koniński
Gmina pracodawcy: Rychwał
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rychwał
Ulica pracodawcy: GRABOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 06.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
CAFE UNIVISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, zawieranie umów z klientami
ZPC "ZŁOTY KŁOS" Spółka Jawna - 2018-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, przygotowanie danych do płac, obsługa systemu rejestracji czasu pracy, wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownia HR w innych zleconych zadaniach
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Szerokie mozliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów w zakresie energetyki.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-08-18 - Zamość (lubelskie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoab na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osaba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Turek (wielkopolskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca na zasadach telepracy
Polska Press Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Końskie (świętokrzyskie)
sprzątanie bloków oraz pomieszczeń biurowych na terenie Lubawy
CRISTAL - 2018-06-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa zwierząt
TOP FARMS " GŁUBCZYCE" SP. Z O. O. - 2018-05-11 - Widok (opolskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży, wystawianie faktur, obsługa magazynu, przyjęcia i wydawanie towaru, prowadzenie ewidencji magazynowej, inwentaryzacja, obsługa kasy fiskalnej, raporty kasowe, raporty sprzedaży, czynny udział w szkoleniach produnecntów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa strony internetowej. Branża: materiały wyposażenia wnętrz. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-16.00/10.00-18.00 (soboty 8.00-14.00), w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż artkułów spożywczych: pieczywa, warzyw, owoców oraz alkoholu. Dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Usługi Doradztwa JSM I.N.D.E.X. Jacek Indrzejczyk - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie i nadzór nad dokumentacją systemu HACCP-przeprowadzanie audytów systemowych i audytów u dostawców-współudział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Namysłów (opolskie)
kompletowanie i weryfikacja materiałów żródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, planowanie i organizowanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; w tym w ramach projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, sporządzanie umów z kontrahentami, znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego oraz finansów publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. DR J.DIETLA W KRYNICY-ZDROJU - 2018-02-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji;
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie farb do malowania. Malowanie ścian i sufitów. Utrzymanie czystości w miejscu pracy.Wymaganie wykształcenie zawodowe i umiejętności komunikacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
karmienie,pojenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Pęchratka Polska (podlaskie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
-naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ZUS,-sprządzanie deklaracji DRA, waportów RCA,- sprawozdania do ZUS, GUS, SIO- deklaracje PIT,- zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia do ZUS,- przekazywanie dokumentów drogą elekteroniczną.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2018-01-12 - Mokrzeszów (dolnośląskie)