SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Bielsko-Biała oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży, wystawianie faktur, obsługa magazynu, przyjęcia i wydawanie towaru, prowadzenie ewidencji magazynowej, inwentaryzacja, obsługa kasy fiskalnej, raporty kasowe, raporty sprzedaży, czynny udział w szkoleniach produnecntów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa strony internetowej. Branża: materiały wyposażenia wnętrz. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-16.00/10.00-18.00 (soboty 8.00-14.00), w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży, wystawianie faktur, obsługa magazynu, przyjęcia i wydawanie towaru, prowadzenie ewidencji magazynowej, inwentaryzacja, obsługa kasy fiskalnej, raporty kasowe, raporty sprzedaży, czynny udział w szkoleniach produnecntów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa strony internetowej. Branża: materiały wyposażenia wnętrz. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-16.00/10.00-18.00 (soboty 8.00-14.00), w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, kierunek dowolny, konieczne prawo jazdy kat. B oraz siła fizyczna. Mile widziane roczne dooświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie od doradcy klienta, pok. B9 - tel. 33/4965158
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i realizacja umów z uczestnikiem projektu Wypracowanie wraz zuczestnikiem wskaźników produktu i rezultatu, Współudział w pracach całegozespołu projektowego na rzecz uczestników projektu. Prowadzeniesekretariatu oraz jego dokumentacji w zakresie administracyjnym iorganizacyjnym w sposób umożliwiający realizowanie i osiąganie założonychcelów. Dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe sekretariatu (tonery,artykuły spożywcze, papier, teczki, segregatory itp.). Wspieranie rozliczeńmerytorycznych i finansowych projektu. Wykonywanie innych zadańzleconych przez przełożonego, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
obróbka drewna, pakowanie, szlifowanie elementów, odbieranie od maszyny
PRODUCENT MEBLI SOSNOWYCH - JAN GRZEGORZEK - 2016-10-10 - Drezdenko (lubuskie)
przyjmowanie zleceń, zapytań ofertowych, tworzenie ofert, potwierdzenie zamówień, obsługa klienta; planowanie wysyłek, organizacja transportów, przygotowywanie dokumentacji do wysyłek, kontakt z urzędem celnym; rozliczanie projektów, wystawianie faktur eksportowych oraz faktur krajowych; zarządzanie zmianami w trakcie trwania projektów; wysokość wynagrodzenia 2800 brutto do negocjacji; godziny pracy: 7.00- 15.00
Tritec Production Sp z o.o. - 2017-01-20 - Redzikowo (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
POZYSKIWANIE KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI.
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-10-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)
składanie, sortowanie opakowań kartonowych, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w systemie jednozmianowym, prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
Obsługa kasy, księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania)Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, przygotowywanie zamówień, monitorowanie i archiwizacja dokumentacji klienta, przygotowywanie nowych produktów, przygotowywanie zestawień.
AMW Nawrot Spółka Jawna - 2017-01-31 - Pyrzowice (śląskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-08-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami PZU, obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń, budowanie portfela klientów, utzrymywanie długofalowych relacji z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lubań (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Bytom (śląskie)
wspieranie użytkowników generujących raporty, wychwytywanie konfliktów miedzy wyborem użytkownika a techniczną definicją i danymi dostępnymi w zapytaniach; - doradzanie i szkolenie użytkowników w najlepszych narzędziach/ dostępnych raportach, - podnoszenie na drugi poziom wsparcia i rozwoju/ rozwój złożonych zapytań i defektów mogących wymagać rozwoju; - wspieranie superużytkowników w utrzymaniu samoobsługowych folderów obiektów biznesowych - zapewnianie szkolenia superużytkowników oraz wspieranie rozwoju obiektów biznesowych Webi i Lumira systemy do wizualizacji danych - uczestniczenie w raportowaniu rozwoju projektów zapytań na prośbę zespołu rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
pracownik biurowo-terenowy
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zadań kadrowych, naliczanie płac, pomoc w wprowadzaniu faktur do systemu
Elgat sp. z o.o. - 2017-12-21 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-07-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Rekrutacja i koordynacja pracowników z zagranicy, prowadzenie dokumentacji pracowników: weryfikacja dokumentów pobytowych kandydatów, współpraca z koordynatorami, realizacja różnorodnych projektów rekrutacyjnych, dbranie o właściwy przepływ informacji oraz dokumentów w procesie rekrutacji, wtyjazdy służbowe na terenie Polski, miejsce pracy Bielany Wrocławskie, ul. Wrocławska 7,sala C
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
Dobór treści reklamowych: tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.Przygotowywanie plików graficznych do drukuObsługa ploterów drukująco-klejonychProjektowanie oraz montaż szyldówOklejanie samochodów z folii wylewnejAplikowanie reklam na witrynach sklepowychKompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa i stwarzania projektówBudowa i montaż kasetonów świetlnychProjektowanie i wykonywanie nadruków na koszulkach, kubkach, zapalniczkach, długopisachMontaż reklam wieloformatowych i banerów
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sierakowice (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-12-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa klientów anglojęzycznych (obszar IT), drogą telefoniczną i e-mailową. Rozwiązywanie problemów, dostarczanie odpowiednich rozwiązań. Praca w systemie, aktualizacja bazy danych. Prowadzenie dokumentacji, tworzenie statystyk. Współpraca z członkami zespołu i poszczególnych zespołów rozdzielających pracę, aby zapewnić najlepszą obsługę.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)
załatwianie formalności związanych z pobytem i pracą cudzoziemców w Polsce, realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudniania pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie czasu pracy
B-READY Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)