SPECJALISTA DS. PRODUKTU Gdańsk oferta pracy CAFE UNIVISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: CAFE UNIVISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. WAŁY PIASTOWSKIE 1/508, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 25.05.2017-20.05.2019[Godzina zakończenia pracy] : 17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2017
Data zakończenia pracy: 20.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsluga komputera i programów komputerowych (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w obsłudze klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, 3 lata doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi programów komputerowych (WORD, EXCEL), doświadczenie w obsłudze klienta, podstawowa znajomość języka angielskiego, bardzo dobra języka bengalskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoncizny: +48734183230 lub e-mail: office (at) orugagroup.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
CAFE UNIVISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Smulikowskiego 1/3/1, 00-389 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Smulikowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1/3
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.05.2017
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, sporządzanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 665-310-176) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-01-16 - Katowice (śląskie)
Praca na produkcji, obsługa wózka widłowego
AGNIESZKA WILIJEWICZ "W.T.S. WORK TEMP SERVICE" - 2018-07-12 - Stary Gostków (łódzkie)
Przygotowywanie, rozliczanie projektów finansowanych ze środków UE
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
nauczanie języka niemieckiego w klasach II i IV gimnazjum
GIMNAZJUM IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WANDOWIE - 2017-08-18 - Wandowo (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów dziennych i zaocznych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olewin (małopolskie)
j.w.
BETACOM S.A. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
wykonywanie manicure, pedicure, zabiegów pielęgnacyjnych
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2016-06-20 - Wschowa (lubuskie)
Wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Sporządzanie planów przedsięwzięć dyrektywnych oraz zleconych w zakresie zadań koordynowanych przez centralny organ logistyczny (COL). 2. Sporządzanie korekt centralnych planów rzeczowych oraz wniosków i propozycji zmian w planach finansowych w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 3. Monitorowanie wydatków finansowych oraz sporządzanie okresowych informacji dotyczących realizacji budżetu w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 4. Obsługiwanie systemów informatycznych wspomagających procesy planowania budżetowego koordynatorów w IWspSZ. 5. Sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji zadań w zakresie koordynowanym przez COL. Rodzaj umowy: umowa na czas określony (w celu zastępstwa pracownika w okresie 01.09.2018r.-27.08.2021r.).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologies
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Pyrzowice (śląskie)
SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I FAKTUROWANIA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Brzeźnica (podkarpackie)
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30. Wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola wyceny stanów magazynowych w jednostkach na Ukrainie, Rosji, USA. Przygotowanie analiz, raportów, dat sprzedaży i zużycia surowców. Kontakt z pracodawcą mailowy.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- Obsługa klientów automatowych.- Wynagrodzenie: 2300 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu podstawowym. Kontakt e-mail: KSKAT02.Pit (at) zprsa.pl
ZJEDNOCZONE PRZEDSIĘBIORSTWA ROZRYWKOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-27 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Lubowidz (mazowieckie)
Transport towarów wg zlecenia na trasach krajowych oraz zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Jaworze (śląskie)
Opis stanowiska:Nadzór i rozbudowa funkcjonalności systemu Comarch XL
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)