SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA Grudziądz oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 13, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, w kierunku budowlanym lub pokrewnym. Mile widziane uprawnienia budowlane, instalacyjne, elektryczne. Praca na umowę o pracę, w pełnym etacie.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Moniuszki 13, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt e-mail: kadry (at) smgr.plKontakt tel. 56-66-32-120
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 04.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-26 - Sokoły (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Paczków (opolskie)
rekrutacja pracowników, obsługa kadrowo-płacowa
P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-02 - Stęszew (wielkopolskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY GRACJA - LESZEK SOBIERAJSKI - 2017-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa sląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Sosnowiec (śląskie)
- kontrola jakości procesów produkcyjnych na poszczególnych etapach,- planowanie terminów realizacji powierzonych zadań,- obsługa magazynu kontroli,- przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towaru,- odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie dokumentów oraz zgodność ze stanem,- ostateczna kontrola przed wysyłką produktów oraz opakowań.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
raportowanie między Polską, a Centralą TCL w Chinach, komunikowanie się z dostawcami z Chin, znajomość oprogramowania SAP
TCL Operations Polska sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Nadzór nad właściwym składowaniem wyrobów na placu magazynowym i prowadzenie kontroli składowania,nadzorowanie harmonogramu wysyłki prefabrykatów wg ustalonych ilości i terminów, nadzór nad załadunkiem wyrobów na środki transportu, właściwym ich ułożeniem oraz wystawianie dowodów WZ, prowadzenie ewidencji wykonanych usług transportowych, wydawanych wyrobów i innych elementów służących do załadunków, wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz wystawianie FV, raportowanie, współpraca z innymi wydziałami przedsiębiorstwa.
Comfort S.A. - 2016-09-08 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Economic Consultant Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa programu Exel, załatwianie spraw w języku angielskim
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Żabno (małopolskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
Wspieranie realizacji obowiązków Kucharza śniadaniowego, wykonywanie jego poleceń.
Monika Banachowska Kromka - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
-aktywne poszukiwani enowych dostawców-tworzenie planu dostaw-zapewnienei odpowiednich stanów magazynowych-planowani edługoterminowych dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie rodzin dzieci niepełnosprawnych w szczególnie trudnych sytuacjach życiowych. Praca na terenie województwa podkarpackiego, 112 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Raniżów (podkarpackie)
- utrzymywanie serwerów wirtualnych stron Lechii i platformy mailowej,- utrzymanie, konserwacja i administracja serwerów fizycznych,- utrzymanie i konserwacja sprzętu komputerowego,- wykonywanie kopii baz danych zawartych na serwerach i baz danych systemów użytkowanych przez Spółkę (ENOVA),- administracja i konfiguracja stref DNS dla domeny lechia.pl- administracja i konfiguracja urządzeń sieci bezprzewodowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
- Odprawy celne w procedurach uproszczonych, - Utrzymywanie telefonicznych, mailowych i osobistych kontaktów z klientem z zagranicy, - Pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy, - Negocjowanie warunków handlowych, - Przygotowywanie ofert handlowych, - Przyjmowanie zamówień, - Fakturowanie, - Realizowanie dostaw, - Tworzenie raportów, sprawozdań. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Wynagrodzenie: od 2000 zł netto (około 2800 zł brutto) - w zależności od kwalifikacji. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres mailowy: bozena.przekwas (at) wp.pl, tel.: 71 372 88 99.
KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
1) elektroniczne sporządzanie wynagrodzeń dla pracowników szkoły,2) obliczanie zasiłków, świadczeń z ubezpieczenia społecznego,3) sporządzanie list godzin ponadwymiarowych nauczycieli,4) sporządzanie deklaracji ZUS wraz z załącznikami w programie PŁATNIK,5) sporządzanie sprawozdań statystycznych, zbieranie danych i wprowadzanie GUS i SIO oraz obsługa programu TREZOR6) sporządzanie przelewów,7) prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania oraz wydawanie tych druków,8) opisywanie i oddawanie do archiwum dokumentów księgowych,9) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych,10) prowadzenie kasy szkoły,11) elektroniczna korespondencja spraw księgowych,12) kontakt z bankiem elektroniczne pobieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, pobieranie środków pieniężnych z banku,13) prace zlecane z zakresu księgowości,
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z państw z Dalekiego Wschodu ( Chiny, Tajwan ), wyjazdy na targi oraz w delegacje
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)
-wdrożenie i rozwijanie systemu magazynowego, -przejmowanie i wydawanie towarów, -prowadzenie systemu identyfikacji towarów, - kompletowanie ofert i deklaracje zgodności w systemie itp.
METCONCEPT Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)