SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Paterek oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, księgowości
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Paterek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 9, 89-100 Paterek, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Paterek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość płatnika i zagadnień księgowych
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 9, 89-100 Paterek, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 13.12.2016r., Godziny : 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Paterek
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 13.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie wynagrodzeń, zatrudnienia obcokrajowców, ZUS, PFRON, GUS
BIOMATEX Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2017-03-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)
WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO,KOORDYNACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W INTERNECIE, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH DLA KIENTÓW, TWORZENIE KATALOGÓW, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PROMOCYJNYCH PLACÓWKI, ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ ORAZ PROFILAMI FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, OPRACOWYWANIE TREŚCI ZAMIESZCZANYCH NA STRONIE I W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH KONKURENCJI I TRENDÓW NA RYNKU, ORGANIZACJA I WSPARCIE AKCJI PROMOCYJNYCH, AKTYWNY UDZIAŁ W BUDOWANIU I ROZWOJU OFERTY, MONITORING RYNKU I DZIAŁAŃ KONKURENCJI, DEFINIOWANIE POTRZEB W ZAKRESIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, NADZÓR NAD ICH PRZYGOTOWANIEM I ZAMAWIANIE ORAZ ROZDYSPONOWANIE WŚRÓD KONTRAHENTÓW, DBANIE O JEDNOLITY WIZERUNEK FIRMY ZGODNY Z WYTYCZNYMI I STRATEGIĄ MARKETINGOWO-PROMOCYJNĄ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
marketing, promocja hotelu, odowiadanie na zapytania ofertowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc przy pracach porządkowych i zbieraniu odpadów komunalnych, pomoc przy rozwożeniu pojemników, naprawa i konserwacja pojemników
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Gostynin (mazowieckie)
naprawa blacharska elementów samochodowych, montaż, demontaż elementów
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szukamy osób, które chętnie podejmą się zadań związanych z zakupem orazsprzedażą samochodów nowych i używanych w prężnie rozwijającej się firmie zbranży motoryzacyjnej. Do osoby na tym stanowisku będzie należeć: aktywne zarządzanie zakupem pojazdów poprzez wszelkie dostępne źródła, aktywne zarządzanie sprzedażą pojazdów, realizacja planów zakupu isprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i rozwoju,przestrzeganie standardów firmy, orientowanie w się w trendach rynkowych,wyznaczanie nowych celów zapewniających rozwój firmy i stanowiska, pełneraportowanie wyników oraz sprawozdawczość działań handlowych, odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacji handlowej i księgowej, aktywna współpraca z zespołem, wizyty handlowe u kontrahentów, praca w godz. 8-16
Sanpro Job Service Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Opole (opolskie)
obsługa tokarki
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TYTUS" Tschuk Zbigniew - 2017-03-28 - Harbutowice (śląskie)
Tworzenie ofert usług, planów i realizacja, nawiązywanie kontaktów z klientami ze Wschodu, przygotowywanie budżetu, analizowanie, sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie dokumentacji magazynowej, branża AGD gospodarstwo domowe
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, terminowe zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, współpraca w ramach BHP, rozliczanie czasu pracy.
"AVRIL" sp.zo.o. - 2017-10-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
BAK BROKER BROKERZY UBEPZIECZENIOWI SP. Z O.O. - 2016-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja imprez kulturalnych organizowanych przez KCK
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2016-09-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie ofert,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, zdobywanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, realizacja celów sprzedażowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-04 - Rusiec (łódzkie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa związana z prowadzeniem księgowości i kadr w Stowarzyszeniu, sporządzaniem deklaracji i wykazów do celów organów podatkowych i ZUS, przygotowaniem wniosków o płatność, bilansu i rachunku zysków i strat.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania"PARTNERSTWO DRAWY Z LIDEREM WAŁECKIM" - 2018-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
skanowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Białobrzegi (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
Zamiatanie, odkurzanie, mycie, wynoszenie śmieci.
DILAKVIV SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
indywidualne i grupowe ćwiczenia ruchowe, ćwiczenia w wodzie- masaże, prowadzenie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Złotów (wielkopolskie)
-kserowanie dok.,- obsł. urządzeń biur.,- dekretacja dok.,- sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)