SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Chodzież oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malepszego 12, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w obsłudze kasowej-umiejętność kontaktu z klientem , dynamizm w działaniu, zaangażowanie w pracę i wytrwałość , wysoka kultura osobista i etyka zawodowa-znajomość obsługi aplikacji komputerowej -gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Malepszego 12, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Malepszego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2019
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Organizowanie pracy i kierowanie zespołem, praca przy komputerze - fakturowanie, sporządzanie ofert.
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Borowina (lubuskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2018-06-26 - Hajnówka (podlaskie)
planowanie przebiegu procesów produkcyjnych w oparciu o zamówienia, w tym ich ewidencja i rozpisywanie w formie zleceń produkcyjnych, opracowywanie planów produkcji w oparciu o możliwości przedsiębiorstwa i priorytety działań, nadzorowanie statusu zleceń produkcyjnych, kontrola materiałów i kluczowych komponentów niezbędnych do realizacji założonego planu, dbanie o wysoką jakość obsługi, terminowość i poprawność realizowanych zleceń produkcyjnych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-06 - Słupsk (pomorskie)
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie: wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Prowadzenie analizy w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urządzeń wodnych.Opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie: utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowli przeciwpowodziowych.Określenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację.Ocena szkód i opracowanie planów usuwania skutków powodzi.Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych.Bieząca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań.Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych.Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych.Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzącymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-02-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń, dokonywanie napraw i remontów maszyn i urządzeń, modernizowanie maszyn i urządzeń w celu zwiększania ich dostępności, zapewnienie sprawnego przepływu informacji przy przejmowaniu i przekazywaniu zmiany, analizowanie zaistniałych awarii.Wymagania: wykształcenie średnie lub zasadnicze techniczne - elektryk, mechanik, wiedza z zakresu elektromechaniki, mechaniki, doświadczenie na stanowisku mechanik lub elektromechanik, mile widziana umiejętność obsługi tokarki, frezarki, mile widziane uprawnienia eksploatacyjne (E 1,2,3).
" MIESZKO BIS " Sp. z o. o. - 2016-06-28 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska pracy
Biuro Studiów i Projektów Energetycznych ENERGOPROJEKT KRAKÓW S.A. - 2016-09-02 - Kraków (małopolskie)
prowadzenia działań i akcji merketingowych
Zakład Wyrobów Złącznych SHYMKO Zakład Pracy Chronionej - 2018-09-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: wydruk opracowanej dokumentacji projektowej, skompletowanie i złożenie wydrukowanej dokumentacji projektowej, opisanie dokumentacji projektowej, dostarczenie dokumentacji do zamawiającego.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office, AutoCAD oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-735-20-55) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)
Opracowanie, przygotowanie reklam i ogłoszeń, przyjmowanie zleceń i ich bieżąca obsługa.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Suwałki (podlaskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Chorzów (śląskie)
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
jw.
DAKO Services Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie dokumentów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie dokumentów, cyfryzacja dokumentów przy uzyciu specjalistycznego oprogramowania i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ, OBSŁUGA BEZPOŚEDNIA KLIENTA.
SYNERGICO TOMASZ GRĘDA - 2018-04-17 - Skierniewice (łódzkie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników na terytorium Ukrainy dla klientów i kontrahentów pracodawcy, załatwianie spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie, załatwianie spraw formalnych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
Opracowywanie harmonogramów zajęć na podstwie programów i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi.Bieżące korygowanie harmonogramów zajęć. Przygotowanie propozycji kalendarza roku akademickiego. Przygotowanie danych, raportów, zestawień, Administrowanie salami. inne prace biurowe.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-22 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2016-07-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe: 3-5 lat ; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i programów komputerowych; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: komunikacja międzyludzka, monitorowanie i analiza rynku mieszkaniowego, samodzielność, odpowiedzialność za pracę; umiejętności negocjacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
"MIŁY DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)