SPECJALISTA KSIĘGOWA/Y Kraków oferta pracy Biuro Studiów i Projektów Energetycznych ENERGOPROJEKT KRAKÓW S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska pracy
Data publikacji: 2016-09-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Studiów i Projektów Energetycznych ENERGOPROJEKT KRAKÓW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: praca w grupie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość pracy w systemie IFS- KONIECZNIE, kilkuletnie doświadczenie księgowo-podatkowe (CIT)
Nazwa pracodawcy:
Biuro Studiów i Projektów Energetycznych ENERGOPROJEKT KRAKÓW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na arde m.marszycka (at) ep.krakow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: projektowanie sieci energetcznych
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych w terapii, rehabilitacji oraz profilaktyce.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)
rekrutacja i selekcja specjalistów głównie z branży technicznejprowadzenie procesów rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne (rekrutacje zagraniczne)aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania pracownikówopracowywanie raportów z przeprowadzonych działańprace administracyjno-biuroweutrzymywanie dobrych relacji z oddziałami zagranicznymi firmy i współpracownikamiprowadzenie i administrowanie bazą danych CV , praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2017-07-07 - Opole (opolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-10-18 - Siedlce (mazowieckie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
ZGODNY Z ZAWODEM I SPECJALIZACJĄ
KATARZYNA WÓJCIK CENTRUM PIELĘGNIARSTWA ŚRODOWISKOWO-RODZINNEGO PAKK- MED - 2016-06-02 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
CSF POLSKA SP. Z O.O. RZESZÓW - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
zadania:weryfikacja telefoniczna katologu firm i instytucji katalogu portaluaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmdodawanie ogłoszeń rozszerzonych na wskazane portale internetowenauka metod analizy stron wwwprzygotowanie strategii kampanii reklamowych dla klientówanaliza konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanychdobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych tekstÓw reklamdokonywanie wyboru najbardziej skutecznych form reklamy dla konkretnego klientaaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmraportowanie wykonywanych zadańOferta stażowa realizowana dla osób bezrobotnych ze środków FP
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż w sklepie spozywczo-monopolowym, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Oleśnica (dolnośląskie)
transport krajowy ciągnik siodłowy + naczepa wywrotka transport zbóż i artykułów paszowych
Polski Transport Ciężarowy Spółka z o.o. - 2016-06-23 - Dobre (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie projektów związanych z marketingiem firmy,zarzadzanie wizerunkiem, rozwój www inne aplikacje zgodnie ztrendami tworzenie nowych kanałów dystrybucji ofert, budowa inadzór nad wizerunkem graficznym www, oraz ujednoliceniekampanii reklamowej na obiektach oraz w prasie, tworzenie grafiki,oraz negocjacje z wykonawcami reklamowymi, praca w godz.9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników szpitala oraz przychodni, ustalanie uprawnień pracowniczych do prawa do urlopu, dni wolnych i uprawnień rodzicielskich, informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach, wprowadzanie, uzupełnianie i weryfikacja danych w Systemie Symfonia ERP. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia 2000zł/Brutto + dodatek za staż
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów w sklepie spożywczo-przemysłowym, przyjmowanie i układanie towaru, wycena towaru, inkasowanie należności, rozliczanie powierzanej gotówki. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Możliwość przyuczenia.
FUH "MARIO" Mariusz Wesoły - 2018-03-12 - Turkowy (wielkopolskie)
lubią kontakt z Klientem, łatwo nawiązują relacje międzyludzkie
chętnie poszerzają swoją wiedzą z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
cechują się optymizmem, pozytywną energią i codziennym uśmiechem
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
lubią i potrafią współpracować w zespole
są osobami dyspozycyjnymi, niekaranymi
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Media Expert - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
1. Współpraca z klientamii firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.2. Współpraca z działem marketingu.3. Współpraca z działami administarcji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Krosno (podkarpackie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)