SPECJALISTA DS.REKLAMACJI Mroczeń oferta pracy "DIG-NET" LENART SP.J.

Stanowisko: SPECJALISTA DS.REKLAMACJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Mroczeń (wielkopolskie)
Pracodawca: "DIG-NET" LENART SP.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.REKLAMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroczeń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Praktyczna znajomość rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy: "DIG-NET" LENART SP.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagany kontakt telefoniczny pod nr 607 324 477 lub CV wysyłać na e-mail: hr (at) dignet.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Baranów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mroczeń
Numer budynku pracodawcy: 65A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja mebli/stolarstwo, Produkcja mebli biurowych i sklepowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 30.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedszkole Nr 28 - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Brak danych,1/2 etatu, godz. pracy 8.00-12.00
P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz" - 2017-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
handel internetowy,współpraca z placówkami medycznymi(prowadzenie sklepu internetowego,organizowanie prezentacji handlowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Bytom (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
-Kompleksowe i samodzielne przeprowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska z branży IT, w tym tworzenie ogłoszeń, aktywne nawiązywanie kontaków z potencjalnyjmi kandydatami, selekcja otrzymanych aplikacji i weryfikacja umięjętności oraz przygotwanie podsumowania zawodowego dla Account Managera-Aktywne wyszukiwanie i dobór kandytadów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania oraz oceny kandydata-budowanie bazy rekrutacyjnej oraz zarządzanie rozwojem kariery kandydatów -Ciągła analiza rynku oraz przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby rekrutacyjne klientów-Zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego -Tworzenie dokumentów i raportówOkres próbny na 3 miesiące pózniej umowa na czas nieokreślonyCzas pracy ruchomy ( 8h, od 8 lub od 9 )Miejsce pracy : Wrocław ul. Grabarska 1Cu sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
promowanie marki w social media, prowadzenie kampani mailowych, zwiększenie konwersji, pisanie krótkich tekstów marketingowych
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prowadzenie zajęć zgodnie z programem kształcenia słuchaczy z zakresu logistycznych systemów informatycznych
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-02-03 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
kontrola dokumentacji pod względem merytorycznym,formalnym. Kontrola jakości wyrobu-współpraca z działem produkcyjnym i zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Niekanin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu. Prowadzenie obiegu dokumentacji firmy. Skanowanie i wprowadzanie dokum,entów do elektronicznego systemu klasy ERP. Kontakty z klientami i interesantami. Organizacja podróży służbowych pracowników. Dbanie o biuro i jego zaopatrzenie.
SFD Spółka Akcyjna - 2015-12-29 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2017-07-04 - Lubsko (lubuskie)
przygotowywanie ofert, rozmowy z kontrahentami z Rosji i Ukrainy, nadzorowanie dokumentów handlowych w językach Ukraińskim, Rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Sprzatanie pomieszceń :(restauracja,kuchnia)
PPHU HADPOL - 2016-03-10 - Psary (dolnośląskie)
- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i drukowanie etykiet na wyrób gotowy, określanie logistyki produktów, współpraca z grafikami, obróbka projektów graficznych opakowań, katalogów, ulotek
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Mareza (pomorskie)
Lakierowanie mebli oraz przygoyowywanie elementów pod lakierowanie.
SENGO S.C.ARTUR I ADAM SPÓLNIK - 2016-10-05 - Królowa Górna (małopolskie)
Prowadzenie zajęć szkolnych oraz dokumentacji szkolnej.
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Lublin (lubelskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Krosno (podkarpackie)