SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Czaplinek oferta pracy RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
Data publikacji: 2016-12-19
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zorientowanie na cel, wysokorozwinięte zdolności interpersonalne, zdolności analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy:
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Czaplinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czaplinek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.12.2016
Oferta pracy ważna do: 18.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków: wykładanie towaru i dbanie o porządek na dziale, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru, dbanie o umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, profesjonalna obsługa klienta.Oczekiwania: zaangażowanie w pracę, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej.Pracodawca oeruje: umowę o pracę na pełen etat,elastyczny czas pracy, szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu, bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, dofinansowanie do wczasów, karnetów sportowych, paczki dla dzieci), prywatną opiekę medyczną.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-02-24 - Racibórz (śląskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed, w trakcie i po ich podróży,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, zasad obowiązujacych procedur BHP oraz PPOŻ, zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa organizowanych szkoleń, prowadzenie ewaluacji szkoleń, utrzymywanie kontaktu z uczestnikami szkoleń, trenerami.Wykształcenie wyższe; Komunikacja, koordynacja pracy własnej, obsługa pakietu Office. Prawo Jazdy KAT. B, Co najmniej pół roku na stanowisku specjalisty ds. szkoleń. J. angielski w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
-Nadzór nad produkcją narzędzi, zarówno na potrzeby własne zakładu jak i dla klientów zewnętrznych.-Kontakty z przedstawicielami firm narzędziowych.-Testy i wdrożenia do produkcji nowych narzędzi.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Mikołów (śląskie)
- wprowadzanie i nadzorowanie ewidencji czasu pracy do programu kadrowego,- przygotowywanie pełnej dokumentacji kadrowej - sporządzanie umów, aneksów, świadectwa pracy, - sporządzanie i prowadzenie akt osobowych,- przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz sprawozdań GUS,- przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i przebiegu zatrudnienia,- przygotowywanie danych do płac,- wsparcie w zakresie naliczania wynagrodzeń.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie zapraw murarskich i tynkarskich oraz mieszanek betonowych, wykonywanie murowanych kostrukcji budowlanych, wykonywanie tynków, remontów oraz rozbiiórki konstukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, pełen etat, umowa na 2 lata, oferta dla osób do 30 roku życia
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-07-15 - Września (wielkopolskie)
Obsługa Dokumentacji Technicznej Monitorowanie dostawOpracowywanie Umów i rozliczanie wykonywanej produkcji Przygotowywanie Kalkulacji i opracowywanie Harmonogramów ogólnych .
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy (ilość godzin pracy zależy od organizacji pracy własnej)
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ogółu spraw pracowniczych w MOSiR w Łomży;/Pełną informację nt. ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. Kadr można znaleźć na stronach: MOSiR w Łomży (link do strony: http://www.mosir.biplomza.pl/index.php?wiad=237) oraz PUP w Łomży w zakładce dla bezrobotnych i poszukujących pracy (link do strony: http://pup.lomza.pl/wiad/969/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-kadr-mosir-w-lomzy- )
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży - 2016-08-17 - Łomża (podlaskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, tłumaczenie dokumentacji technicznej i opisów technicznych urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa maszyn szwalniczych, wszywanie rękawów do marynarek i żakietów, wykonywanie dziurek i rygielików w elementach odzieży.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
telefoniczne pozyskiwanie klienta, budowanie, podtrzymywanie relacji z kontrahentami
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Mareza (pomorskie)
-śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta, prace gospodarcze i porządkowe, utrzymanie czystości na stacji paliw.
CIRCLE K POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (STATOIL) - 2016-06-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)