SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH-FAKTURZYSTA Osielec oferta pracy Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH-FAKTURZYSTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Data publikacji: 2018-07-16
Lokalizacja: Osielec (małopolskie)
Pracodawca: Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 34-234 Osielec, powiat: suski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH-FAKTURZYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jordanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programu fakturowego Comarch optima
Nazwa pracodawcy: Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy: 34-234 Osielec, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Jordanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Osielec
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.07.2018
Data dodania oferty pracy: 12.07.2018
Oferta pracy ważna do: 26.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
znajomośćhtml,css/podstawy/znajomość programow,przygotowywanie ofert sprzedaży/podstawa;html,css,obróbka graficznaGimp/administracja,Insert graficznych/Gimp i inne/mile widziana znajomośćphp/podstawy/znajomość technologii sieciowych i systemów informatycznych,znajomość struktur xml,csv,
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2016-03-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Przeprowadzanie przeglądów elektronicznej komunikacji i zamykanie codziennych alarmów terminowo. Zapewnienie pełnego zbadania zidentyfikowanych spraw i podjęcia bezzwłocznych działań. Wspomaganie różnych strategicznych projektów działów. Śledzenie zmian regulacyjnych, które mogą mieć wpływ na pracę zespołów.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
operator maszyn do obróbki drewna
ENVUN Paweł Janoszek - 2017-05-24 - Krzepice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w biurze developera. Sprzedaż mieszka, domów, przygotowywanie ofert. Obłsuga klientów angielskojęzycznych. Obsługa programuRAFSOFT.NET FAKTURA 2017
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
- Praca w Dziale Utrzymania Ruchu - Dbałość o utrzymanie w pełnejsprawności maszyn, urządzeń i instalacji - Reagowanie na potrzebyzwiązane z usuwaniem awarii i usterek wystepujących w procesachtechnologicznych.Umiejętności i uprawnienia: - Wykształcenie techniczne (mechanika/elektryka/automatyka) - Umiejętność obsługimaszyn i urządzeń - Podstawowa wiedza z zakresu układów pneumatyki - Uprawnienia SEP, mile widziane II i II kategoriaSEPDodatkowe wymagania: - Mile widziane doświadczenie w dziale utrzymania ruchu - Mile widziana podstawowa wiedza wzakresie sterowników PLC
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników, rozliczanie wydatków, wydawanie odzieży pracowników, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
jw
VIVA XPRESS LOGISTICS (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie zadaniowego planu pracy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli i kontroli zarządczej. Opracowywanie projektów instrukcji i zarządzeń.
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP - 2018-01-11 - Łódź (łódzkie)
Wyszukiwanie pracodawców, wyszukiwanie pracowników wg. specjalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie raportów dotyczącychpracy produkcji
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Brzeg (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GwieździstaPraca w godzinach 9-17sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zastępca kierownika sklepu
FRAPO-DYSTRYBUCJA Sp. z o. o. - 2016-06-06 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińkich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa obrzynarki uniwersalnej do drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Owadów (mazowieckie)
zakupy, sprzedaż mięsa, budowanie relacji z klientami, koordynacja zamówień z szefem rozbiorukontakt telefoniczny tel. 602 262 485 następnie osobisty
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Białykał (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)