SPECJALISTA DS. ROZWOJU Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 01.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, dbanie o stanowisko pracy, układanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-06-12 - Mokrzyska (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Siedliszowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Supraśl (podlaskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, koordynowanie dostaw do klienta, współpraca z operatorami logistycznymi, spedytorami, zlecenie zadań transportowych, tworzenie dostaw do klientów, wystawianie dokumentów transportowych, listów przewozowych, obsługa systemu, ewidencji ERP
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Golina (wielkopolskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2016-09-13 - Pątnów (łódzkie)
przygotowywanie aplikacji wnioskowych, kontakty z beneficjentami wniosków, obsługa osób zakwalifikowanych do projektu, przygotowanie rozliczenia końcowego.
BIESZCZADZKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP Z O.O USTRZYKI D. - 2016-07-04 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
J.W
centrum wsparcia teleinformatycznego sił zbrojnych - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa programu rezerwacji, sporządzanie sprawozdań wyk. bazy sportowej, współpraca z Polskimi Zw. Sportowymi i innymi podmiotami w zakresie organizacji zgrupowań i imprez sportowych, przygotowanie obiektów do treningów i zawodów, utrzymywanie w czystości hali sportowej, wydawanie sprzętu grupom sportowym oraz zabezpieczenie sprawności działania wyposażenia obiektów w czasie treningów i zawodów.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2015-12-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej z osobami niepełnosprawnymi.
Fundacja Panaceum - 2017-02-10 - Machcino (mazowieckie)
Analizowanie przyczyn zaległych sald, monitorowanie zaległych płatności. Kontrola obrotów na zlecenie klienta. Przygotowanie i analiza prognozowania "cashflow". Raportowanie otwartych i przeterminowanych pozycji.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- testowanie oprogramowania dla mobilnych aplikacji oraz aplikacji internetowych;- koordynacja i kontrola projektów związanych;- ścisła współpraca z programistami;
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
konserwacja urządzeń
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Golina (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BIEŻACYCH SPRAW PRACOWNICZYCH
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę (w języku ukraińskim), koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
EASY LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym i rozliczeń, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA CDN), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań oraz szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (PŁATNIK), PFRON, GUS. Samodzielne przygotowywanie list płac, umów zleceń, kontakt z Zarządem obsługiwanej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie procedur rekrutacji i selekcji kandydatów także z zagranicy na różne stanowiska- przygotowywanie dokumentów zwiazanych z podjęciem pracy - tworzenie baz danych
Alex Personel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedawca
Piekarnia - Cukiernia Tyrka Anita Tyrka, Tomasz Tyrka Spółka Cywilna - 2017-10-10 - Tarnów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Obsługa systemów informatycznych: USOS, CELCAT.3) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-11-28 - Częstochowa (śląskie)