SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU (1/2 ETATU) Sosnowiec oferta pracy COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: - Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku będzie zajmował się obsługą strony internetowej firmy, reprezentowaniem firmy w mediach elektronicznych, pozyskiwaniem klientów dla firmy.- Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. Praca na 1/2etatu w godz. między 8:00-16:00 , do uzgodnienia. - Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.- Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 61/63 pok.24, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku będzie zajmował się obsługą strony internetowej firmy, reprezentowaniem firmy w mediach elektronicznych, pozyskiwaniem klientów dla firmy.- Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. Praca na 1/2etatu w godz. między 8:00-16:00 , do uzgodnienia. - Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.- Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.
Nazwa pracodawcy:
COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Adres strony pracodawcy: www.competence-szkolenia.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Czyżew (podlaskie)
jw.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Warszawa (pomorskie)
Organizacja eventów i zawodów sportowych, kontakty z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krosno (podkarpackie)
kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna, ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych, nadzór nad poprawną realizacją projektu, odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanu, utrzymywanie kontaktów z klientami, bieżąca współpraca z trenerami, promocję prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
fakturowanie sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmir, współpraca w dziale handlowym i działem ksiegowości, windykacja należności
MATPLAST SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)
jw.
BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena usterek pojazdów ciężarowych, zlecenie napraw, ewidencja napraw.
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA Sp.J. Barbara Generaux i Janusz Rembilas w Starym Sączu - 2017-03-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Koordynacja procesu sprzedazy, przyjmowanie zleceń, utrzymanie porządku na magazynier, wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego, wysyłki pocztowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rumia (pomorskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania,- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów,- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów,- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp za względu na stanowisko,- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, organizacja i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skoczów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej , akt osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, rozwiązywanie umów o pracę, ewidencja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
bezpośrednia obsługa pacjentów, rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji realizacja transakcjifinansowych, wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Toporów (łódzkie)
rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)
Prace ślusarskie
PMP Rolls & Service Sp.z o.o. - 2018-04-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy, rozliczanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie rocznego planu produkcji.Miejsce wykonywania pracy:Żmigród
PME i UP Energomontaż Zachód - 2017-02-03 - Żmigród (dolnośląskie)
sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)
-przygotowywanie wniosków o pozyskiwanie dodatkowych środków na sktywizację osób bezrobotnych-opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych-zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie-prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów-dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach-udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek-organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji-weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu-udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą-przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu-współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2016-08-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Krosno (podkarpackie)
Koordynowanie transportu międzynarodowego, kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów z krajów analogicznych i Indonezji, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Warka (mazowieckie)
1. Obsługa klienta przychodzącego do biura oraz przez telefon;2. Organizacja spotkań sprzedawcy z klientami;3. Obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży;4. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej;5. Dostarczanie / odbieranie dokumentacji od klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)