SPECJALISATA DS. OBSŁUGI KLIENTA M/K (J.ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISATA DS. OBSŁUGI KLIENTA M/K (J.ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-09-07

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
02-740 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISATA DS. OBSŁUGI KLIENTA M/K (J.ANGIELSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: recepcjonista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016

Data zakończenia pracy: 30.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie. Kierunek branża kosmetyczna. Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Obowiązki: obsługa klienta, recepcji, kalendarza wizyt, odbieranie telefonu. Wynagrodzenie od 2 do 3.5 tys. zł. W zależności od tego czy praca na cały etat czy na część. Praca w systemie 2 zmianowym w godzinach 8-21. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: rekrutacja (at) bfpolska.pl, telefoniczny 604538621. Praca Marszawa Mokotów.

Nazwa pracodawcy:
BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Puławska 255/78, 02-740 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.eyebar.pl

Ulica pracodawcy: Puławska

Numer budynku pracodawcy: 255

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista

Data dodania oferty pracy: 07.09.2016

Oferta pracy ważna do: 30.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - INOWROCŁAW/JANIKOWO (NR 1927) - od 2 000 PLN

zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - do 3 500 PLN

Nadzorowanie budów. Obsługa klienta w zakresie działalnośći spółki.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 850 - 2 750 PLN

Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Ciekocinko (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie apartamentów; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Sun & Snow Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 000 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KOMPUTERYZACJI - od 2 000 PLN

Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY 264 - od 2 700 PLN

sprzedaż hurotwa skór, obsługa posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 500 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI (RPO) - 997,4 PLN

sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 3 000 - 3 200 PLN

Obsługa procesów płacowych,Przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac,Weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRONŚcisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA W ODDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 2705) - od 3 060 PLN

Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 700 PLN

Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 3 500 PLN

Fakturowanie, prowadzenie rachunków klientów ukraińskojęzycznych. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 000 PLN

czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 2 600 - 3 300 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2600-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU I EKSPORTU - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi.
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Hucisko (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

nauka przygotowywania ofert pod względem formalnym w oparciu o obowiązujące przepisy prawa o zamówieniach publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO OBRÓBKI BALI DREWNIANYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO - od 1 200 PLN

Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH - do 3 500 PLN

Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu nawiązania kooperacji w zakresie prowadzonych przez Spółkę działań, przygotowanie ofert dla potencjalnych partnerów zagranicznych, analizowanie międzynarodowego rynku VC w zakresie wyznaczonym przez fundusz, wsparcie zespołu w realizowanych projektachKontakt z zagranicznymi pomysłodawcami i weryfikacja nadesłanych teaserów inwestycyjnychWsparcie w organizacji wydarzeń organizowanych przez Spółkę
BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I HANDLU - od 2 500 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 500 PLN

Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA BUSA - od 1 850 PLN

Przewóz osób busem na trasie Kraków - Myślenice, na początek umowa zlecenie, potem czas określony
Piotrowski Mieczysław - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat