SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH Gdańsk oferta pracy BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu nawiązania kooperacji w zakresie prowadzonych przez Spółkę działań, przygotowanie ofert dla potencjalnych partnerów zagranicznych, analizowanie międzynarodowego rynku VC w zakresie wyznaczonym przez fundusz, wsparcie zespołu w realizowanych projektachKontakt z zagranicznymi pomysłodawcami i weryfikacja nadesłanych teaserów inwestycyjnychWsparcie w organizacji wydarzeń organizowanych przez Spółkę
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu nawiązania kooperacji w zakresie prowadzonych przez Spółkę działań, przygotowanie ofert dla potencjalnych partnerów zagranicznych, analizowanie międzynarodowego rynku VC w zakresie wyznaczonym przez fundusz, wsparcie zespołu w realizowanych projektachKontakt z zagranicznymi pomysłodawcami i weryfikacja nadesłanych teaserów inwestycyjnychWsparcie w organizacji wydarzeń organizowanych przez Spółkę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - Stosunki Międzynarodowe, Zarządzanie, Biznes Międzynarodowy, minimum 2 lata doświadczenia zawodwego, umiejętność sporządzania analiz rynku, analizy marketingowe, research, marketing internetowy, rozwinięta komunikacja ustna i pisemna (w tym głównie w języku ukraińskim i angielskim), łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność wystąpień publicznych, nastawienie na realizacje celów, biegła znajomość języka ukraińskiego, jezyka angielskiego (min. B2), rosyjski biegły (C1), komunikatywny język słowacki (A2/B). Miejsce pracy Gdańsk Oliwa. Kontakt telefoniczny: 795 474 423
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
bieżąca realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa; programowanie i harmonogramowanie szkoleń, doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzanie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Reklama i marketing firmy. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt zklientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Żyrardów (mazowieckie)
Układanie drewna, pomocnik pilarza.
ZRYW-TRANS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Andrzej Graś - 2016-09-26 - Piłka (wielkopolskie)
Analiza dokumentacji rejestracyjnej dla produktów leczniczych oraz ich aktualizacja wg. wymagań dla tego typu produktów na wskazanych rynkach zagranicznych, poszukiwanie alternatywnych dostawców API zarówno syntentycznych jak i roślinnych, prowadzenie dokumentacji jakościowej dla produktów leczniczych zgodnie z wymogami wskazanych rynków zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)
-organizowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu reklamacji zewnętrznych oraz reklamacji surowca / materiału pomocniczego / usług kooperacji,-wspieranie działu produkcji w rozwiazywaniu problemów jakościowych i dokumentowanie tych działań
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Józefów (mazowieckie)
Składanie zamówinych elementów wyposażenia budynku, naprawa bieżących usterek, dbanie o czystość w budynku oraz na placu wokół niego (odśnieżanie, grabienie liści, zamiatanie) prace konserwacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Reguły (mazowieckie)
wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce - 2016-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
FAM PROJECT A Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń,dobór odzieży roboczej.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2017-09-12 - Elizówka (lubelskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków oraz sporządzanie menu.Praca w godz. 10.00-18.00
KWADRANS -BISTRO CAFE ANDRZEJ GOLIS - 2016-01-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
jw.
HUSSAR ANGELS S.A. - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsuga urz.adzen pralniczych-pralki, suszarki, magle prasujące. Sortowanie, składanie, pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników do pracy w Holandii.Organizacja przyjazdu izakwaterowania. Przeprowadzenia testów języka angielskiego.Nawiązywanie kontaktu z partnerami, poszukiwanie nowych partnerówdo rekrutacji w Europie. Praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasowa oraz bezgotówkowa klientów banku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta, rozkładanie towaru na półkach, sprawdzanie poprawności cen, utrzymywanie czystości na półkach
EUROCASH S.A. - 2016-01-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), biegła obsługa pakietu MS OFFICE,bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji,ważne jest posiadanie umiejętności szybkiego i samodzielnego redagowania tekstówdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myslenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracy1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologies
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Pyrzowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej , akt osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, rozwiązywanie umów o pracę, ewidencja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw indyjskich
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)