SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (NR 5062) Bydgoszcz oferta pracy FAM PROJECT A Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (NR 5062)
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FAM PROJECT A Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Rynek 15-21/lok. 3, 85-105 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (NR 5062)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FAM PROJECT A Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 15-21/lok. 3, 85-105 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesyłać na adres: kadry.famproject (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 15-21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 11.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputerowej kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie dokumentacji dop przetargów, przygotowywanie kosztorysów, praca w programie Norma i AutoCad
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
MOS-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
wyważanie kól samochodów ciężarowych, osobowych i terenowych, montaż, demontaz kół
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Chełmek (małopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację zaopatrzenia produkcji w komponenty, będzie prowadziła rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, współpraca z działem produkcji i działem konstrukcyjnym. Nadzór nad terminową realizacją zleceń, przygotowywanie harmonogramów dostaw i innej niezbędnej dla celów zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
dokonywanie translakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż i prowadzenie usług sieci PLAY.
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-28 - Ropczyce (podkarpackie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,umowa-zlecenie- 1/2 etatu, wynagrodzenie do uzgodnienia
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-07-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu- tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży- spotkania z potencjalnymi klientami- realizację powierzonych zadań i celów.Kontakt kandydatów poprzez wysłanie CV mailem: biuro (at) proautomatic.pl.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
1. Zapoznanie się z regulaminem pracy2. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż3. Zapoznanie się z procedurami i przepisami dot. zamówień publicznych4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych5. Weryfikacja opisu przedmiotu zamówień 6. Przygotowanie specyfikacji istotnych zarunków zamówienia7. Publikacja ogłoszeń dot. postępowań8. Udział w komisjach przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kartuzy (pomorskie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi, - rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami, - dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola procesu technologicznego cynkowania, kontrola jakości uzyskanego produktu, nadzór i kontrola nad terminową realizacją zlecenia, nadzór nad utrzymaniem maszyn
PROMET SA - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Rozpatrywanie rekrutacji klientów, komunikacja w zakresie rekamacji z pracownikami duńskiej grupy, poszukiwanie przyczyn i wprowadzanie działań zapobiegawczych.
BPI - POLSKA Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Lipiany (zachodniopomorskie)
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie zleceń produkcyjnych, przygotowywanie raportów i analiz, prowadzenie i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji produkcyjnej
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-08-03 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-08 - Radzionków (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)