SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, zadania: kompleksowa obsługa klientów w języku bułgarskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firm . Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy , możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracy zdalnej w systemie home office, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/BŁ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2018-04-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
praca w dziale administracji i zaopatrzenia
ORKIESTRA KAMERALNA POLSKIEGO RADIA AMADEUS - 2016-11-10 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Koordynacja zamówień, obsługa klienta wewnętrznego, organizacja działu kreatywnego, zarządzanie kampaniami reklamowymi, organizacja eventów.
Arche S.A. - 2017-10-13 - Siedlce (mazowieckie)
Spawanie rurociągów, konstrukcji stalowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT MONTAŻOWO-INWESTYCYJNYCH PROMONTIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office- szczególnie programu Excel) kultura języka łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych, zaangażowanie w wykonywane obowiązki poczucie odpowiedzialności, sumienność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole kreatywność, samodzielność i dokładność prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży (model B2B) będzie dodatkowym atutem Odpo
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
- opracowywanie strategii komunikacyjnych i promocyjnych,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- działalność marketingowa i reklamowa,- pozyskiwanie kontaktów, kontrahentów,- zarządzanie stroną internetową Muzeum oraz profilami Muzeum na portalach społecznościowych,- nadzór nad powstawaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych,- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- dokumentacja działalności kulturalno- edukacyjnej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-03-28 - Markowa (podkarpackie)
naprawa sprzętu, usuwanie usterek
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
Realizowanie zamówień sklepu internetowego, przygotowanie towarów do wysyłki. Umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz. 08.00-15.00. Zatrudnienie od zaraz.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-05-10 - Piła (wielkopolskie)
Obowiązki:•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-04 - Ćmielów (świętokrzyskie)
ZYSKUJESZ PRACĘ Z WYJĄTKOWYMI LUDŹMI ORAZ W ZAANGAŻOWANYM ZESPOLE NASTAWIONYM NA WSPÓŁPRACĘ ORAZ REALIZACJĘ ZADAŃOBOK PENSJI PROGRAMY NAGRADZAJĄCE WYNIKI I INICJATYWĘBENEFITY TAKIE JAK KARTA MULTISPORT, UBEZPIECZENIE NA ŻYCIEROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCHOCZEKUJEMYWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE (PREFEROWANE WYŻSZE BĄDŹ STATUS STUDENTA)ORIENTACJĘ NA CEL, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJĘUMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA, SYSTEMATYCZNOŚĆ I DOBRĄ ORGANIZACJĘ PRACYPRAWO JAZDY KATEGORII B I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU POJAZDÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (WARUNEK NIEKONIECZNY)
GARDA SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
- Administracja kadrowa pracowników- Naliczenie wynagrodzeń pracowników- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz umów cywilnoprawnych- Rozliczanie urlopów i chorobowych- Rozliczanie umów cywilnoprawnych- Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz z instytucjami zewnętrznymi tj. PUP, PIP, ZUS, US itp.
ATHLETIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kluczbork (opolskie)
Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta, prace związane z finansami, pożyczki i ubezpieczenia.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w sklepie mięsnym detalicznym, obsługa bezpośrednia klienta, wykładanie i ekspozycja towaru.
Handel Mięso-Wędliny "MTS" Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)