SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Kraków oferta pracy Catermed S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Catermed S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programu Płatnik[Umiejętność 1] : znajomość programów kadrowo płacowych[Inne] : Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2017
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Podobne oferty pracy
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie powierzonej gotówki, wykładanie towaru, obsługa klienta w kasie
Netto Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Karpacz (dolnośląskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów do pracy na rynku ukraińskim, białoruskiem, rosyjskim, oraz ocena predyspozycji kandydatów i stopnia zgodności z wymaganiami firmy. Praca w delegacjach na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu spółki, koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów, współpraca z sieciami handlowymi w zakresie produktów marki własnej, współpraca z agencjami oraz drukarniami, reklama i promocja marki, uczestniczenie w targach, reprezentowanie firmy w kontaktach z Firmami zewnętrznymi. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-12-14 - Andrychów (małopolskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
Strzyżenie, układanie, modelowanie, koloryzacja, mycie, wykonywanie trwałej ondulacji włosów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rumia (pomorskie)
wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu. Dbanie o płynny obieg dokumentów. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Zaopatrywanie spółdzielni w artykuły biurowe. Prowadzenie terminarza spotkań.Kontakt kandydatów email: kazimierz.janicki (at) smkuzniki.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki" - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • realizacjaindywidualnych planów sprzedaży • prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing,spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem) • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialnośćza poziom ryzyka kredytowego • osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank S.A. - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocenianie szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
obsługa i prowadzenia Social Media w j.angielskim i j.arabskim, nawiązanie współpracy z klientami z Algierii, tworzenie prezentacji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udział w życiu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp, bieżący monitoring zagrożeń zawodowych, analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom
T.Z.G. "ZAPOLEX" Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie na temat sprzedawanych urządzeń techniki grzewczej poprzez osobiste szkolenia wizytujących firmę przedstawicieli producentów oraz poprzez słuchanie romów doświadczonych pracowników z klientami, sporządzanie przykładowych ofert i dobór urządzeń w celach szkoleniowych, przygotowanie w programie graficznym reklam i ulotek, zapoznanie się z zasadami sporządzania umów montażowych urządzeń i instalacji, zapoznanie się z funkcjami programu komputerowego CORAX.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Cieszęta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)