SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR Stalowa Wola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa i płacowa
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa i płacowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, znajomość programu Płatnik i Optima
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy zgłaszać się do swojego doradcy klienta po skierowanie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: stalowowolski
Gmina pracodawcy: Stalowa Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stalowa Wola
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2016
Data dodania oferty pracy: 24.08.2016
Oferta pracy ważna do: 14.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
Administrowanie serwerem z systemem operacyjnym Windows 2008,2. Administrowanie systemem zarządzania Quorum dedykowanym dla jednostek administracji publicznej,3. Zarządzanie sprzętem, licencjami, gwarancjami, instalacja/deinstalacja systemów,4. Dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych,5.Instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja, pomoc użytkownikom w obsłudze sprzętu i oprogramowania, zwłaszcza pakietu biurowego MS Office w tym pomoc zdalna,6. Administrowanie bazą kont poczty elektronicznej oraz archiwami poczty,7.Planowanie zakupów sprzętu zgodnie z potrzebami oraz z zachowaniem stosownych przepisów o zamówieniach publicznych.8. Administrowanie systemami informatycznymi w ramach pełnienia zadań ASI zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
- Udział w ocenach oddziaływania na środowisko. Inwentaryzacja przyrodnicza. Wykonywanie raportów. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie związane z ochroną środowiska. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-165-251) w godzinach: 7:00-16:00.
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam), pozyskiwanie nowych kontrahentów z Wietnamu oraz na lokalnym rynku, tłumaczenie dokumentów firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; kontaktowanie się z serwisantami z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Analiza rynku nieruchomosci, prowadzenie procesów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
- inwentaryzacja - organizowanie spisów z natury stosownie do instrukcji inwentaryzacyjnej; - likwidacja - procedura likwidacji składników majątkowych- zmiany miejsca użytkowania - udział w procesach komisji doraźnej - umowy użyczenia sprzętu - komisja wyceny - udział i rejestr w pracach komisji
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-17 - Oświęcim (małopolskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert, zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-24 - Lubasz (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, rozliczania z ZUS i US, księgowanie dokumentów - pełna księgowość.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2015-11-13 - Grajewo (podlaskie)
do uzgodnienia
HOLBROOK Ewelina Materna - 2018-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
• Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, • Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) • Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, • Monitorowanie płatności i wysyłek, • Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, • Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na oferty przetargowe, - Weryfikacja i analiza warunków zamówień (SIWZ), - Terminowe składanie ofert przetargowych, - Gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty, - Współpraca z innymi działami spółki, - Koordynacja pracy na magazynie w dziale odpowiedzialnym za kompletację części dostarczanych do montażu, - Nadzór nad procesami wyjścia i wejścia towarów do magazynu, - Kontrola ilości oraz wartości zapasu magazynowego, - Kontrola i analiza zużycia materiałów, - Kontrola i analiza materiałów bezobrotowych oraz nierotujących, - kontrola zamówień bieżących.
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2018-09-06 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa biurowa reklamacji. Wymagana znajomość Ms Office. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-22 - Piaski (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-04 - Pszczyna (śląskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Dobra znajomość procedurcelnych, praca w godz.8-16
Atrium Centrum ploterowe Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie wiedzy w zakresie zarządzania ryzykiem przetwarzania informacji oraz udział w opracowywaniu dokumentacji bezpieczeństwa informacji. Sporządzanie okresowych analiz i szacowanie ryzyka.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; uprawnienia do nauczania przedmiotu oraz obligatoryjnie studia podyplomowe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii; doświadczenie w pracy z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym; pełny wymiar czasu pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej Jakości Zdrowia Środków Spożywczych Materiałów i Wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzworu przeciwepidemicznego
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Koroszczyn (lubelskie)