SPECJALISTA DO SPRAW KADR Niemodlin oferta pracy EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej rozliczanieczasu pracy naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych obsługa systemu kadrowo płacowego ( mile widziany INSERT) oraz Płatnik współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi sporządzaniedeklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, PFRON, GUS przygotowanie raportów orazzestawień zobowiązań i należności przygotowanie zaświadczeń dla pracowników, paca w godz.8-16
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Niemodlin (opolskie)
Pracodawca: EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej rozliczanieczasu pracy naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych obsługa systemu kadrowo płacowego ( mile widziany INSERT) oraz Płatnik współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi sporządzaniedeklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, PFRON, GUS przygotowanie raportów orazzestawień zobowiązań i należności przygotowanie zaświadczeń dla pracowników, paca w godz.8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niemodlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niemodlin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnie ponad 4 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy: ZUS, PDOF umiejętność sprawnego przygotowywania dokumentacji, rozliczania wynagrodzeń umiejętność współpracy zinstytucjami zewnętrznymi bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność dobra znajomość pakietu MSOffice (Word, Excel) wystawianie faktur sprzedażowych opieka ubezpieczeniowa floty pojazdów
Nazwa pracodawcy: EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Niemodlin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niemodlin
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
kompletowanie dokumentów związanych z realizacją zleceń,staranne tworzenie dokumentacji powykonawczych zrealizowanych zleceń,współpraca z działami odpowiedzialnymi za tworzenie dokumentów z zakresu swojej działalności
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - Lędziny (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzętu komputerowego,tworzenie baz danych,pozyskiwanie klientów,działania marketingowe,opracowanie i wysyłanie ofert,obsługa klientów indywidualnych i biznesowych,przygotowanie wycen
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Trzebinia (małopolskie)
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo-Parkowy Dobrzyca - 2017-04-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganiaprzepisów BHP na budowie Elektrowni Opole - sporządzanie IBWR, OR iinnych dokumentów - zgłaszanie (nowych) pracowników na szkoleniabhp, sporządzać pozwolenia na prace na budowie, kontakt ze służbamiBHP z bezpośredniego nadzoru, praca w godz. 7-15
Roko Sp.z o.o - 2016-03-10 - Brzezie (opolskie)
nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Mława (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Zabrze (śląskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspeierania działań eksportowych, wspólpraca z dziełem marketingu, administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządemPraca w Białymstoku
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
TELEFONICZNA I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA I NAPŁYWAJĄCYCH ZGŁOSZEŃ,PODSTAWOWA POMOC PROGRAMISTYCZNA,UDZIELANIE INFORMACJI O USŁUGACH ORAZ DORADZTWO,BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,UTRZYMANIE OBIEGU INFORMACJI I DOKUMENTACJI
BRIGHT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących, magazynowanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Andrychów (małopolskie)
- Prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń. Sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne. Bieżąca obsługa klienta.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Wymagana bardzo dobra obsługa Microsoft Excel. Mile widziana znajomość AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
praca w branży IT, 6 -mczny staż
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kluczbork (opolskie)
Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta detalicznego i internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-07-19 - Gliwice (śląskie)
pon. - pt. od 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tarnów Opolski (opolskie)
Opis stanowiska: Spedycja krajowa•realizacja dostaw do Klientów na określonym terenie•załadunek i rozładunek transportowanych towarów•dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z transportem towarów•sumienne rozliczanie dokumentów przewozowych oraz transakcji gotówkowych•praca od poniedziałku do piątku•codzienny powrót do domuKontakt z pracodawcą: biuro (at) stbtarns.pl lub 515219245
STB TRANS SP. Z O.O. - 2018-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca handlowca, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
AMW REWITA Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Prowadzenie wypożyczalni sprzętu budowlanego, tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż, bieżące monitorowanie i analiza rynku, wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, koordynowanie spraw urzędowych/administracyjnych na terenie całej Polski.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu oraz na terenie całej Polski.
DREK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Raszyn (mazowieckie)