SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI Międzyzdroje oferta pracy AMW REWITA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Data publikacji: 2018-06-05
Lokalizacja: Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AMW REWITA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomść technik sprzedaży, przygotowywania ofert i umiejętność negocjacji
Nazwa pracodawcy: AMW REWITA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Międzyzdroje
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyzdroje
Ulica pracodawcy: Promenada Gwiazd
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 06.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia -kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomośc systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-01-20 - Dynów (podkarpackie)
Przyjmowanie zleceń, prowadzenie rejestru zamówień, prowadzenie dokumentów, monitorowanie stanu realizacji zamówień, nadzór nad komplementacją wyrobów gotowych, współpraca z klientami w zakresie obsługi realizacji zleceń.
RATPOL SP.Z O.O. - 2018-06-26 - Krokowa (pomorskie)
prowadzenie oraz tworzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowej
3 Regionalna Baza Logistyczna - 2016-08-11 - Radom (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Staszów (świętokrzyskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca w god\. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Konmet sp. z o.o. - 2016-06-21 - Redzikowo (pomorskie)
Obsługa zagranicznych portali aukcyjnychKontakt z klientemPilnowanie zamówień i stanów magazynowych
ARM Robert Maczyński - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
specjalista do spraw sprzedażypraca na jedną zmianę :09.00-17.00
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzedzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
praca z dziećmi, diagnoza i terapia
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
obsługa logistyczna magazynu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, asystent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego i aukcji. Obsługa klientów hurtowych i detalicznych. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem. Prace biurowe.
INCOIN POLSKA Krzysztof Adamczyk - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja wewnętrzyncy i zewnętrznych projektów rekrutacyjnych, publikacja ofert, selekcja aplikacji, prowadzenie spotkań z kandydatami. Praca 40 godz./tyg., od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)